Hoofdsponsor

1/35 Zündapp K800 w. Steib side car. [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.

GUnit

Well-known member
Registered
Lid geworden
6 aug 2008
Berichten
6.550
Nog ene voor in de schuur van de Admiral, naast de kruiwagen, de fiets of wat daarvan over is, en de boerenkar...de KS800 met prachtige Steib side car van Vulcan Models.

img_VSM56007.jpg

Het wordt opnieuw een burgerversie van een oorspronkelijk militaire kitversie.

En ik maak hem showroomshine...:8...:wub:...sdfkkjskng...just joking !:P

Morgen de eerste stappen, heb al Tijgerbalsem aan mijn pincetten gesmeerd !

Vriendelijke groet ! GUnit.

ps : ondertussen werk ik ook aan de barn zelf, ik heb veel voorbereidend werk dat later in het dioramatopic wordt uitgeschreven.
 
Laatst bewerkt:
Hey GUnit, je blijft met verrassingen komen e. Deze ga ik zeker (net als de andere) volgen (motoren is een andere hobby van me op 1/1).
Dat word blijkbaar een grote schuur :laugh:.
Succes met het bouwen en je hebt er al een volger van de eerste minuut bij.
 
ja hoor, deze volgen we ook weer mee.. ik heb zo het gevoel dat dit een pracht van een schuur gaat worden!!
 
Ik zit er ook weer bij om dit te volgen :)
Dat wordt gegarandeerd een schatschuur :O
 
Dat wordt gegarandeerd een schatschuur :O
Dat gaat idd een boeiend dio worden, maar... moest ik zoiets in het "echt" tegenkomen, ik denk dat ik in tranen uitbarst van al dat moois dat daar zo staat te verkommeren. :(
 
Ik had nog niet gezien dat je deze was gestart G. Hopelijk is er nog plaats op de eerste rij...;)
Ik ben benieuwd wat een "barn find" je nu weer uit je vingers gaat toveren.:wub:

Mark
 
he, ik vraag me al een tijd af of ik deze kit zou kopen.
Ben al in de ruwbouwfase geïnteresseerd.
 
is ook nog uitgebracht door andere merken dacht ik
 
@walesha: in het echt zou dit inderdaad om je ogen uit te wenen zijn. Al dit moois zo verkommeren.
Het gemoed komt al naar boven met het gedacht alleen al en G. kan het dan nog zo realistisch bouwen ook.
 
Hoi jongens, ik wil graag een diorama creëren waarbij niet alles in één oogopslag te zien is. Er moet echt iets te ontdekken zijn, zodat het nog leuk wordt om naar te kijken ook. Tja zo'n schuren bestaan spijtig genoeg echt, met ware schatten uit het verleden.

Ik heb de gietramen gefotografeerd, om een idee te vormen van het kitje.

Vandaar...

Update 1 :

1-22.jpg

2-23.jpg

3-24.jpg

4-22.jpg

En nu de werken nog aanvatten...

Groeten van GUnit.
 
héhé,kleine onderdeeltjes en mooie PE-spaakwielen.....engineering GUnit ,zal daar ongetwijfeld weer iets héél unieks van maken.
G'ke laat je maar weer eens goe gaan makker.......;)
 
Ziet er een mooi kitje uit.
Zat de PE in de kit?
 
Het ziet er inderdaad een mooi setje uit vooral met die spaken. G. kennende word dit terug een knaller.
 
Merci mannen, ik vind het een erg leuke kit en alles wat je ziet zat in de doos, ook het PE setje met de fijne wieltjes.
 
Een mooi kitje GUnit, succes.
 
Zal ook eens moeten rondkijken naar deze. Lijkt me eens een leuke afwisseling om te doen.

Mark
 
Dat ziet er een volledige kit uit. Geen aftermarket nodig! :wow:
Zal uitkijken naar deze ;)
 
Inderdaad mannen, ik hoop deze niet te lang op de werktafel te hebben liggen inzake de bouw. De spaakvelgen en banden zijn reeds geassembleerd, dit viel 100% mee.

Morgen zal ik foto's zetten en ik denk dat ik binnen afzienbare tijd hier nog meer Vulcan modellekes zal zien verschijnen. Als alles zo goed blijft passen...:$
 
Kan je eens de afmetingen geven van het model (interesseerd mij altijd) want zo'n reus ziet het er nu ook niet uit.
Wel treffelijke PE
 
Ik weet nog niet hoe groot/klein het dingetje wordt, maar het is alleszins geen Tiger. Ik hou je op de hoogte Famo.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan