Hoofdsponsor

Forum Groepsbouw Referentiemateriaal

Tof Pascal, die zet ik straks bij mijn docu voor de Shelby (ben momenteel niet thuis)
Bedankt voor de link.

Mark
 
Mooie link Pascal.
 
Daar er deelnemers zijn met de USA versie en met de Europese versie vroeg ik me af, is er een verschil tussen beide kits.
En het antwoord is, JA.
De US versie gebruikt 9 kleuren in zijn handleiding, de Europse 16.
De handleiding van de Europse versie heeft 54 stappen, die van de US versie slechts 17????????????
U leest het goed, 17.
En dan de decals.

Boven de US versie.
main.php

Onderaan de Europse versie.

Hoe is dit toch mogelijk.

P.S. De US versie zat iets degelijker verpakt.
 
Daar er deelnemers zijn met de USA versie en met de Europese versie vroeg ik me af, is er een verschil tussen beide kits.
En het antwoord is, JA.
De US versie gebruikt 9 kleuren in zijn handleiding, de Europse 16.
De handleiding van de Europse versie heeft 54 stappen, die van de US versie slechts 17????????????
U leest het goed, 17.
En dan de decals.

Boven de US versie.
http://www.modelbouwen.be/myalbum/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=11202
Onderaan de Europse versie.

Hoe is dit toch mogelijk.

P.S. De US versie zat iets degelijker verpakt.

Is de rest van de inhoud hetzelfde?
 
De inhoud is hetzelfde.
De Europese versie heeft in de handleiding wel rekening gehouden met het feit dat de Mustang te hoog op zijn poten staat.
Ze geven de keuze om 2mm van de vering te halen om zo een meer realistische rijhoogte te krijgen.
 
Laatst bewerkt:
Misschien is het dan handig om dat stukje van de handleiding hier te plaatsen voor degene die de US versie hebben.
Ik kijk er al naar uit om er aan te beginnen.:D
 
Goed om weten Erik, bedankt. Dan zou het wel eens kunnen zijn dat ik er een combi build van maak... Een Euro - U.S. om het zo maar te noemen.
Ik was dus nog niet in beide dozen gaan kijken...:wub:

Mark
 
De Amerikanen hebben krijgen het moeilijk als er meer dan 17 pagina aan instructies zijn :laugh::laugh:

Maar is het geen idee om alle URL`s/links in het eerste bericht te plaatsen dus in de posting van Wet Sellery want anders word het zo`n rommeltje met al die verwijzingen, is uiteraard wel een werkje voor een Mod. helaas :8
 
Misschien is het dan handig om dat stukje van de handleiding hier te plaatsen voor degene die de US versie hebben.

Komt voor elkaar Jelle.

Is het misschien mogelijk om die versie van de Europese decals te scannen?

Dominiek, ik krijg het niet in eenmaal gescand.
Daarom twee delen.
Highresolution op aanvraag verkrijgbaar.

main.php


main.php


Sommige decals zie je niet op de scan.
Deze zijn bijna niet leesbaar.
Heel fijne tekst voor op een donkere ondergrond.
Zoals bv. Brembo voor op de remzadels.
 
ik weet niet of het 100 correct is maar ik heb gelezen dat scale motorsport bezig zou zijn met het maken van een PE set :8 er zou nog geen datum van release zijn maar de upgrade set zou wel de moeite waard zijn
 
gezocht

de beurs in mol komt kort bij dus ......
weet iemand of er een verkoper staat met de volgende benodigdheden schaal 1/12 voor de ford;

bogiekabels
boutjes en moertjes om het echter te laten lijken
messing om ophanging te vervangen en andere onderdelen die mogelijk zijn ( rond en vierkant )
leder om de zetels te bekleden
en carbondecals

velgen zijn er blijkbaar ook al dus dat zal wel ergens te vinden zijn, liefst met 1 moer

en vooral ook dit

attachment.php


en daar bedoel ik mee de klemmen op de kap; of zijn deze te scratchen?

ik stel deze vraag aan de autobouwers zij weten best welke verkopers wat heeft

is dit alles niet te vinden op de beurs dan word het speuren op het net uiteraard

alvast bedankt om de info door te geven indien iemand een verkoper kent op de beurs

davy
 
de sluitingen voor de motorkap zien die er zo uit ?

attachment.php


davy
 
en ik denk pascal ( natte selder ) dat die een soldeerbout heeft die draadloos was kan dat.

zoja heb je de naam van het merk, pb mag e
davy
 
ja ja dees word hem zalle

eerst de mini en dan 1.1 ( droom droom, kwijl kwijl )

attachment.php
 
Kent iemand de juiste benaming van de klemmen op de motorkap ?
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan