Hoofdsponsor

1/72 millitair

Status
Niet open voor verdere reacties.
F

Furioza

Guest
He, he, nu weet ik even niet waar ik dit kwijt moest. En maar even voor de handig heid gekozen. Dus als een andere mod. dit wel weet graag even op de juiste plaats zetten. wacko

Er was mij wel eens gevraagd of ik wat millitair wilde showen. Wel bij deze.

1_sany1630.jpg

1_sany1628.jpg

1_SANY1626.jpg

1_SANY1624.jpg

1_sany1631.jpg

1_SANY1633.jpg

1_SANY1634.jpg

1_SANY1635.jpg

1_SANY1637.jpg

Let wel alle onderdelen zijn in een kleine schaal 1 op 72 En echt dat is best klein. Zeker als je daar nog een beetje knap detail in wil aanbrengen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Voor zo'n kleine schaal heb je best alles mooi in detail geschilderd zeg.
En daarmee bedoel ik meer bepaald die knielende schutter.

Chapeau Rik. ApplausApplaus


Droop
 
Ziet er idd leuk uit. Italeri Zero misschien ?
 
Dank voor het compliment.

Ja is idd Italeri, alzo zero. Ik heb dat spel vanaf introductie gespeeld. Pas gestopt. Dit zijn dus idd spelfiguurtjes. Maar wel volledig met alle detail er op een aan. En niet vanuit speloogpunt wegelaten. Ik heb dus ook niet de nieuwere versie die is aangepast als spel atribuut. Maar de orginele doosjes van weleer.
 
Die 1/72 schaal, telkens is het weer een uitdaging, klamme handjes, zweetdruppels op het voorhoofd...Een schoon parcours heb je hier afgelegd Rik, complimenten. Mijn favoriet is de truck. Staan deze in een setting ? GUnit.
 
Nee deze staan niet in een setting, ik heb ze als spelfiguren geschilderd, voor het spel alzo zero. Dat is een leuk spel. Ik heb er zo´n 300 zo geschilderd, maar ook 15 sherman´s en ander spul.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan