Hoofdsponsor

Anders / onbekend Le in de storm op zwaar water

Status
Niet open voor verdere reacties.
A

antje

Guest
Hallo

Vanavond even wezen varen ik kon het niet laten ondanks de harde tot stormachtige wind en de hoge golven wou ik toch weten hoe de boot zich zou houden.
Antje verklaarde me zowat voor gek en hield haar hart vast
De golven gingen gewoon over het dek heen en nog bleef ie als een huis op het water liggen

Hier even wat foto's van een stormachtig vaartje van de Le

6391a.jpg


6390a.jpg

IMG_6401.jpg

IMG_6377.jpg

IMG_6385.jpg

IMG_6393.jpg


IMG_6362.jpg

6368a.jpg

gr ron en antje
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dat houd ze goed zo te zien. En wederom weer mooie foto's Applaus
 
Dit is het bewijs : deze kotter is echt zeewaardig cute

Kijk nu eens naar die laatste foto............ dat is toch een ONGELOFELIJK mooi schip wat jullie gebouwd hebben. Niet te onderscheiden van een echte kotter.
Ik heb altijd een fan van schepen zoals de Bismarck geweest, maar sinds ik jullie projecten ben beginnen volgen, ben ik een echte vissersboot-fan geworden.
Blijf alsjeblieft ZOVEEL MOGELIJK foto's van jullie schepen plaatsen, want ik vind het gewoon fantastisch om ze te zien.

Ik denk dat jullie veel plezier aan het bouwen en varen beleven, maar jullie kunnen je niet voorstellen hoeveel plezier ik beleef met jullie projecten te volgen cute

Groeten

Pascal
 
Prachtig gewoon, zeker die onderste en bovenste foto zijn niet van het 1:1 model te onderscheiden.
Droop heeft er hier een paar collega's bij die mij zo gek gaan krijgen om met RC-modellen te beginnen. (Jawel Droop, ik ben op zoek naar info over het RC-gebeuren)
 
Droop heeft er hier een paar collega's bij die mij zo gek gaan krijgen om met RC-modellen te beginnen.

:D Ben al benieuwd naar je eerste project.:D

Mvg.
 
Echt een indrukwekkend schip, net echt!

Je moet het maar doen om zo een prachtexemplaar om het water te durven zetten met zo een weer. Ik zou het niet durven.
 
[mod modus: aan] We hebben hier al een draadje : 'Boten te water' waar iedereen foto's van zijn varende modellen in kan showen.

Om het forum overzichtelijk te houden, gelieve de 'actie-foto's' en comments van en over deze schepen daar verder te plaatsen aub.

Hier gaat dan ook een slotje op.

Dank voor het begrip. [mod modus: uit]

@Antje en Ron: Schitterende foto's!! Applaus


Droop
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan