Hallo beste bezoeker Als je dit leest betekent het dat je nog niet bent geregistreerd, er zijn toch een aantal voordelen door te registreren in onze vriendenclub, je kan er vele vragen stellen over uw project, je kan je foto's op het forum plaatsen en tonen, en er is een live chat functie, en nog vele meer mooie dingen om te zien. Registreer vlug, het is gratis :) Click here Onmiddellijk na registratie krijg je van het forum een E-mail om je registratie te activeren, vergeet dus niet je mail te bekijken. Ons forum is een actief forum, dus mensen die 7 dagen na registratie nog geen post naast hun naam hebben, worden terug delete, we doen een ledenstop als we 700 actieve leden hebben, we zitten op 450 ongeveer. Mvg
Varend Le in de storm op zwaar water
Weergegeven resultaten: 1 t/m 7 van 7

Discussie: Le in de storm op zwaar water

antje
    Gast

Standaard Le in de storm op zwaar water

Hallo

Vanavond even wezen varen ik kon het niet laten ondanks de harde tot stormachtige wind en de hoge golven wou ik toch weten hoe de boot zich zou houden.
    Antje verklaarde me zowat voor gek en hield haar hart vast
    De golven gingen gewoon over het dek heen en nog bleef ie als een huis op het water liggen

Hier even wat foto's van een stormachtig vaartje van de Le

gr ron en antje
    Laatst gewijzigd door ExSerCo; 25-10-08 om 11:59

Standaard

Dat houd ze goed zo te zien. En wederom weer mooie foto's
    Met vriendelijke groet, Rik ----------mijn site, www.furioza.nl

Standaard

Dit is het bewijs : deze kotter is echt zeewaardig

Kijk nu eens naar die laatste foto............ dat is toch een ONGELOFELIJK mooi schip wat jullie gebouwd hebben. Niet te onderscheiden van een echte kotter.
    Ik heb altijd een fan van schepen zoals de Bismarck geweest, maar sinds ik jullie projecten ben beginnen volgen, ben ik een echte vissersboot-fan geworden.
    Blijf alsjeblieft ZOVEEL MOGELIJK foto's van jullie schepen plaatsen, want ik vind het gewoon fantastisch om ze te zien.

Ik denk dat jullie veel plezier aan het bouwen en varen beleven, maar jullie kunnen je niet voorstellen hoeveel plezier ik beleef met jullie projecten te volgen

Groeten

Pascal

Banned

Standaard

Prachtig gewoon, zeker die onderste en bovenste foto zijn niet van het 1:1 model te onderscheiden.
    Droop heeft er hier een paar collega's bij die mij zo gek gaan krijgen om met RC-modellen te beginnen. (Jawel Droop, ik ben op zoek naar info over het RC-gebeuren)

Standaard

Droop heeft er hier een paar collega's bij die mij zo gek gaan krijgen om met RC-modellen te beginnen.
    Ben al benieuwd naar je eerste project.

Mvg.

Goede topic beantwoorder Michel's schermafbeelding

Standaard

Echt een indrukwekkend schip, net echt!

Je moet het maar doen om zo een prachtexemplaar om het water te durven zetten met zo een weer. Ik zou het niet durven.

Goede topic beantwoorder Droop's schermafbeelding

Standaard

[mod modus: aan] We hebben hier al een draadje : 'Boten te water' waar iedereen foto's van zijn varende modellen in kan showen.

Om het forum overzichtelijk te houden, gelieve de 'actie-foto's' en comments van en over deze schepen daar verder te plaatsen aub.

Hier gaat dan ook een slotje op.

Dank voor het begrip. [mod modus: uit]

@Antje en Ron: Schitterende foto's!!

Droop
    Laatst gewijzigd door Droop; 05-08-08 om 20:14

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Regels voor berichten