Hoofdsponsor

1/24 '58 Chevrolet Impala Coupe - SOFIE IS TIJDIG AFGEWERKT!

Schaal 1/24 - 1/25
Status
Niet open voor verdere reacties.
Leuk he zo`n AMT kitje ;)
Ik kan me niet inhouden met lachen 8)

Ok, daarnet de Alclad op de voorbumper verknoeid door het veelvuldig vastpakken en proberen of die verrekte bumper eindelijk past....:angry:
De grille zit er toch al op. Dat is al iets.

1_bijna1.jpg


De achterkant is klaar. Mijn Sofie ziet er toch sexy uit, nietwaar?:dry::dry:
1_bijna2.jpg

-------
En dan, de niet-te-vergeten-lijst-in-de-juiste-volgorde:

- voorbumper spuiten in Alclad en monteren
- nog een 2-tal sierlijsten voorzien van chroom en vastzetten
- stukje chassis schilderen ter hoogte van de versnellingsbak (vergeten :wacko:)
- body oppoetsen

En dan zou ze moeten af zijn denk ik. :D
 
Dat begint al heel serieuze vormen aan te nemen. GUnit.
 
In het begin vond ik het wel een saaie wagen maar nu met die two tone lak en al dat chrome word het toch wel een zeer mooie wagen uit de 50er jaren.

Ron
 
Inderdaad een mooie wagen, en prachtig werk die je geleverd hebt...
Dit is een kanshebber om een winnaar te worden ;)

Grtz,
Beyond
 
Merci mannekes, ik ga zowaar nog beginnen blozen door al die complimentjes... :$:8
 
Sofie ziet er prachtig uit Dominiek ^^ Knap van u dat ge - ondanks de tegenslagen - toch hebt doorgebeten, en er een geweldig mooi model van hebt gemaakt. Ben benieuwd naar de eindfoto's van deze beauty.

Puik werk ApplausApplausApplaus

Groeten, Pascal
 
Sofie, klaar om naar het bal der winnaars te vertrekken.

Alle zaken zijn afgehandeld:

De nodige chromen strips, de (verschrikkelijke bumpers), opgepoetst met 3 soorten Tamiya rubbing pasta en polish.

Om te eindigen, de nummerplaat. (en het mag gezegd dat ik er best fier op ben :dry:)
1_einde1.jpg

1_einde2.jpg

En om te eindigen vandaag, nog enkele vlug geschoten kiekjes.
1_einde3.jpg

1_einde4.jpg

1_einde5.jpg

Nu rest me nog alleen om de opgelegde wedstrijd-foto's te maken en een beoordeling van de kit neer te pennen.


Het was een lange en moeilijke weg die ik samen met Sofie heb afgelegd, met dalen en bergen (vallen en opstaan).
Maar op het einde zijn we tot een goed huwelijk gekomen. Misschien komen er nog kindjes van.....;)

En ze reden nag lang en zonder pech......



Merci voor het lezen allemaal. Natuurlijk ook voor de bijhorende complimenten.

Ook bedankt voor de steun wanneer het nog maar eens tegenzat. Ook zijn er een aantal mensen die ik respect schuldig ben omdat ze me voortreffelijk hebben voorzien van de broodnodige tips en trucs (ik denk hier in de eerste plaats aan Ron).
 
Kiek nu es. :O

Is ze al klaar. Man, man, man. Pepers gegeten. :P

Maar zoals ik dit toch allemaal ziet. Echt een heuse kanshebber hier in deze wedstrijd.

Dat kenteken plaatje. Mooi gedaan. Dat is weer dat stukje detail waar je model van gaat leven he. :laugh:
 
Oh je had genoeg tijd om er twee te bouwen zo te zien aan de laatste foto ;)

Hij ziet er goed uit en Sofie zal het zeker naar haar haar zin krijgen in de vitrine kast al shet baasje naar haar staat te kijken.

Maar goed stukje werk op een enkel dingetje na, maar dat is een kwestie van oefenen/wennen en tenslotte heb je al genoeg pech over je heen gehad met dit model dus gewoon een goed model.

Ron
 
Netjes, mooi model.
Goede kleurkeuze en mooie afwerking met die (f***ing) BMF.
Spijtig van de kleine gevechten op laatst en de nodige tegenslagen, maar het is een beauty geworden.
Inderdaad een kanshebber.

Erik.

P.S. Mag zonder probleem in mijn vitrinekast :laugh::laugh:
 
Wat een glans met al die BMF, Alclad en vernis, het doet pijn aan mijn ogen. 8) zo dat is beter.

Sofie ziet er prachtig uit Dominiek, chapeau voor uw doorzettingsvermogen en het vele werk dat ge in dit model hebt gestoken. Ge moogt er heel fier op zijn, Sofie is een rasechte beauty ^^

Maar hoe zal ze het er in de wedstrijd vanaf brengen ? Spanning ten top !! Lees het in een nieuwe aflevering van de wedstrijd oldtimers, exclusief op modelbouw@BE ;)

Groeten, Pascal
 
Sofie'ke is een pronte dame geworden.

Mijn complimenten, Dominiek. ApplausApplaus





Ik ben al benieuwd op welke plaats ze zal eindigen.



Droop (die i.v.m. de puntentelling nu reeds z'n potloodjes aan het scherpen is. :D )
 
Wie zou er nu niet eens op, euh MET Sophie willen gaan rijden ;)
Echt een mooi karretje.
Moet je toch eens inschrijven voor de één of andere modelbouwcompetitie ;)
Ga je zeker met een prijs naar huis...

Grtz,
Beyond
 
Mooie wagen geworden, echt een blikvanger, bling bling ! GUnit.
 
al die complimenten zeg.......
smiles_6.gif
smiles_6.gif
smiles_6.gif
smiles_6.gif
smiles_6.gif
smiles_6.gif
 
al die complimenten zeg.......

Je verdiend ze wel ;)
Maar opgepast hé, de eindmeet is in zicht, maar geen beer verkopen voor hij geschoten is :nowink:
Je hebt wel deftige concurrentie...

Grtz,
Beyond
 
Ik ga er kort over zijn Dominiek: een heel geslaagd model Applaus
(zeker als je bedenkt dat je bij zo'n beetje ieder onderdeel van de bouw tegenslag hebt gehad)

Groet,
Ferry
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan