Hallo beste bezoeker Als je dit leest betekent het dat je nog niet bent geregistreerd, er zijn toch een aantal voordelen door te registreren in onze vriendenclub, je kan er vele vragen stellen over uw project, je kan je foto's op het forum plaatsen en tonen, en er is een live chat functie, en nog vele meer mooie dingen om te zien. Registreer vlug, het is gratis :) Click here Onmiddellijk na registratie krijg je van het forum een E-mail om je registratie te activeren, vergeet dus niet je mail te bekijken. Ons forum is een actief forum, dus mensen die 7 dagen na registratie nog geen post naast hun naam hebben, worden terug delete, we doen een ledenstop als we 700 actieve leden hebben, we zitten op 450 ongeveer. Mvg
1/24 - 1/25 '58 Chevrolet Impala Coupe - SOFIE IS TIJDIG AFGEWERKT!
Pagina 1 van 26 1234511 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 380

Discussie: '58 Chevrolet Impala Coupe - SOFIE IS TIJDIG AFGEWERKT!

Banned

Standaard '58 Chevrolet Impala Coupe - SOFIE IS TIJDIG AFGEWERKT!

Aangezien mijn collega's hun wedstrijdwagen presenteren, voel ik mij verplicht dit ook te doen.

Dus bij deze, de foto's van de doos en haar inhoud.

[/URL]

Let wel, het gaat hier om een occasie-kit. Na verificatie heb ik gemerkt dat er een achterlicht ontbrak voor de custom build. Maar aangezien ik voor de stock build ga, is dit geen probleem.
    Laatst gewijzigd door modelbouwerke; 28-02-10 om 20:53 Reden: Foto's zichtbaar maken

Standaard

Dat zal een interessante bouw worden

Is dat toevallig dezelfde als "Christine" ?
    Dany
    Op de werkbank : Cn2t "Las"
    In de koelkast : Revell 1/400 Aïda

Banned

Standaard

Net opgezocht op het net:
    Christine is een Plymouth Belvedere van 58.

Laatst gewijzigd door ExSerCo; 03-08-08 om 20:12

Banned

Standaard

En toen ik net de foto's op mijn gemakje nog eens bekeek, kwam ik er achter dat ik niet bepaald een gemakkelijke kit heb uitgekozen.
    Kijk eens naar alle chroom onderdelen die meegegoten zijn met de body....

Standaard

He, he, he, dat heb je iig een uitdaging.
    Met vriendelijke groet, Rik ----------mijn site, www.furioza.nl

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ExSerCo Bekijk bericht
    En toen ik net de foto's op mijn gemakje nog eens bekeek, kwam ik er achter dat ik niet bepaald een gemakkelijke kit heb uitgekozen.
    Kijk eens naar alle chroom onderdelen die meegegoten zijn met de body....
    Met Bare Metal Foil is dat goed te doen hoor, heb ik vroeger ook nog met succes gedaan bij een paar trucks.

De voorkant lijkt wel op Christine, maar haar kontje is idd toch anders
    Dany

Banned

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dancooper Bekijk bericht
    Met Bare Metal Foil is dat goed te doen hoor, heb ik vroeger ook nog met succes gedaan bij een paar trucks.
    Daar twijfel ik niet aan. Hetgeen me nu wat aan het denken zet is dat de grille en bumper en andere losse accesoires gespoten worden met Alclad. Dus zal er dan waarschijnlijk een kleurverschil optreden tussen het chroom op de grille en op de sierstrips.

boos

Banned

Standaard

Aangezien we nog niet aan het bouwen mogen, ben ik dus volop bezig met vooruitkijken en plannnen.

Wie kan me vertellen hoe de onderkant van zo'n wagen er normaal in showroom-staat uitziet? Hiermee bedoel ik de kleur. Daarnaast had ik ook graag geweten uit wel materiaal de uitlaten normaal zijn vervaardigd. Dit om te weten welke verf ik daarvoor moet gaan gebruiken.

Je ziet het, ik ben wel een liefhebber van wagens, maar ken er in feite niks van ....

Turner
    Gast

Standaard

Dit is wel een leuke plek om je zoektocht naar informatie te beginnen:

HowStuffWorks "1958 Chevrolet Bel Air Impala"

Succes!

Standaard

Even over dat kleur verschil. Kun je niet gewoon een keuze maken tussen beide. Dus of je gebruikt alcad of bare foil. Volgend mij kun je dat best met afplaken goed krijgen. En de foil, als ik jou resultaat zo gezien heb, kan dit voor wel heel veel doeleinden gebruikt worden toch.

Banned

Standaard

Die foil op de grille..... daar heb ik mijn bedenkingen bij.... dat is toch al een stuk complexer dan in een rechte lijn plakken en snijden.

Standaard

Wat ik bedoelde is dat je dus het beste kunt kiezen. Dan kies je voor het ene of voor het andere. Als je het te moeilijk inschat met de foil op de grile. Dan alcad. En volgen mij met die tip van Jadefalconguard, moet dit via de p+ best te doen zijn.

Banned

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ExSerCo Bekijk bericht
    Aangezien we nog niet aan het bouwen mogen, ben ik dus volop bezig met vooruitkijken en plannnen.

Wie kan me vertellen hoe de onderkant van zo'n wagen er normaal in showroom-staat uitziet? Hiermee bedoel ik de kleur. Daarnaast had ik ook graag geweten uit wel materiaal de uitlaten normaal zijn vervaardigd. Dit om te weten welke verf ik daarvoor moet gaan gebruiken.

Je ziet het, ik ben wel een liefhebber van wagens, maar ken er in feite niks van ....
    De wagen wordt vuurrood. Moeten de platen onderaan dan ook in het rood, of is dit normaal zwart?
    De chassisbalken zijn normaal zwart veronderstel ik?
    En dan de laatste vraag: Wat is dit? Iemand het antwoord?

Bouwen mag nog niet, maar research wel hé?
    Laatst gewijzigd door modelbouwerke; 28-02-10 om 20:56 Reden: Foto's zichtbaar maken

Standaard

De wat is dit, is de brandstof tank. meestal heeft deze de kleur zilver bij de nieuwere en bij de oudere een zwarte kleur van de tectiel.

Standaard

Sorry, maat, maar hier kan ik echt niets zinnigs over zeggen, want van wagen van over de grote plas ken ik dus niets he.
    Maar waar je "rood?" schrijft, zou best wel kunnen, tenzij ze ginder en toen ook al "dinitrol" gebruikten, want in dat geval zal alles zwart geweest zijn natuurlijk.
    Dany

Pagina 1 van 26 1234511 ... LaatsteLaatste

Soortgelijke discussies

1. schaal 1/24 of 1/25 - '70 Chevrolet Camaro
    By Turner in forum "Wedstrijden auto's"
    Reacties: 58
    Laatste bericht: 27-03-09, 21:37
  2. Rijdend - fascolor civic coupe
    By integradical in forum Afgewerkte projecten zonder bouwverslag
    Reacties: 0