Hoofdsponsor

Anders / onbekend Start modelspoorbaan [DONE]

  • Onderwerp starter RIK (van petra)
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Mmmmmmm, kweet nog niet hoor -nono- , modelbouwen OK, maar samen met mijn maten een gezelschapspel spelen.....toch liever zonder vrouwen hoor.... :8
:laugh: :laugh: :laugh:

Kan nogthans goed tegen mijn verlies ze Beyond....hahahahahaha


Bart, in het station niet, maar er komen er wel op de perrons en rond het station....


Nog veel plannen, dus nog werk genoeg....
 
Doet goed te zien wat jullie van plan zijn! Wie houdt niet van treinbanen???
Ik droomde er ook van er nog eens 1 te bouwen tot ik de prijzen zag van het rollend materieel !!! (Digitaal).
Was er voor naar de opendeurdag geweest "via iemand van ons forum hier", kan er niet op komen wie het was. Slik!
Wens jullie veel bouwgenot !!!
 
ja inderdaad, het digitale kost allemaal redelijk wat eurokes hé.... mocht Rik niet zoveel van computer en informatica kennen zouden we er ook wel eens over nagedacht hebben hoor, maar kleine beetjes met een keer hé...komen er ook wel zo....
 
....., wij gaan voor tijdperk I,maar met die verstande dat het dorp en industrie in de tijd is blijven stil staan, maar wel met hedendaagse elementen zoals verkeerslichten en hefbomen,verlichting ed, kwestie van veilig door het dorp te kunnen rijden hé hihihihi...het dorp is een beetje een bezienswaardigheid voor de mensen die er komen, een buitenmuseum....

Voor tijdperk I hé? Ik heb hier nog ergens auto's en vrachtwagens liggen die er misschien bij zullen passen ;)
Zal eens zien of ik ze vind, zal ze dan anders aanbieden op de marktplaats :D
Of anders stuur je maar een PB mochten jullie interesse hebben ;)
 
Oké Beyond,zal er het met Rik over hebben vanavond (laat, ben pas tegen 22.00 u thuis) en laat je nog iets weten....alvast bedankt voor het aanbod....
 
Hallo Rik,
ben zelf bezig met het aanleggen van modelbaan, ik wens jullie samen veel plezier met jullie baan zal het blijven volgen
Groetjes JP
 
nog wat fotokes van onze spoorbaan tot nu toe....

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

zover zitten we al....nog heel veel werk (allé, eigenlijk bezigheid) te doen hé...leuk...

Petra
 
Geeft al een goed beeld hoe groot deze wordt.
Mooi zo met de verhoging en inderdaad nog veel te doen, maar dat is helemaal niet erg volgens mij.

Fred
 
er word al druk gereden op het spoor maar beter een keer meer testen dan te wijnig want het moet wel goed liggen zodat je niet te dikwijls ontspoort.

ziet er al erg indrukwekkend uit 8)
 
Ben benieuwd na het vervolg, ziet er al goed uit.
 
Hallo Petra,
Ziet er al goed uit en redelijk groot precies.
Doe zo verder zou ik zeggen. :)
 
Ik weet het niet hoor Petra, die hond is toch in de verkeerde schaal?

:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan