Hoofdsponsor

Doe mee en geef punten voor de wedstrijd Hollywood Boulevard!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb mijn stem ook gegeven
Het was niet gemakkelijk .:wow:
Succes aan de deelnemers.

Thorstein
 
That the best may win!!
Zo zie ik het niet hoor, het gaat hier meer om de eer.... wat mij betreft zijn ze allemaal aan elkaar gewaagd en mogen ze van mij allemaal een "eerste prijs" krijgen!
Alle deelnemende modellen/dio's zijn stuk voor stuk juweeltjes en prijswinnaars.
Nu ja.. ben toch eens benieuwd naar het oordeel van het publiek.:8
 
ik ga winnen, ik voel he..... ahja juist ik heb niet meegedaan (maar al wel gestemd hoor :D)
 
Walesha, ik zeg the best may win, maar inderdaad het zijn allemaal stuk voor stuk prachtige creaties. Maar volg even deze redenering, de winnaar heeft de meeste stemmen gekregen, dus die creatie zal toch ergens net dat ietsje meer hebben... swat, genoeg gezeverd... :D

Ik wil enkel nog zeggen dat toen ik stemde ik meer dan een uur!! heb zitten twijfelen wie nou 1 of 2 zou worden, heb alles terug gelezen e.d. . het is lotje trek geworden... Nog maar eens een voorbeeld dat het inderdaad alleen prachtige modellen geworden zijn.
 
Ik wil enkel nog zeggen dat toen ik stemde ik meer dan een uur!! heb zitten twijfelen wie nou 1 of 2 zou worden, heb alles terug gelezen e.d. . het is lotje trek geworden... Nog maar eens een voorbeeld dat het inderdaad alleen prachtige modellen geworden zijn.
hahaha... ja het was niet gemakkelijk.. een uur... ik heb ook mijn stem uitgebracht en ik heb er zo'n drie dagen moeten over nadenken!:P
 
Momenteel wordt er weer driftig gestemd :)

Heel mooi is dat en het kan nog steeds.
 
Laat ik het eens anders verwoorden,ik kan niet wachten op het nieuwe thema lol
 
Laat ik het eens anders verwoorden,ik kan niet wachten op het nieuwe thema lol

Ja daar moet ik je toch ten zeerste in bijtreden Patje, het is toch telkens een drive om naar zo'n thema te werken. Kvind het super!!
 
De stemming is gesloten....de jury gaat zich beraden.
Binnen 2 uur komen wij met de uitslag.:laugh:

Fred
 
De stemming is gesloten....de jury gaat zich beraden.
Binnen 2 uur komen wij met de uitslag.:laugh:

Fred
Binnen 2uur...............:wacko:...........jullie houden de spanning er wel in he Fred...:P Sukses.......
 
Ja Swa, Wim en ik moeten wel hetzelfde lijstje hebben natuurlijk :D.
Wij zijn momenteel flink aan het PB-en en het ziet er allemaal goed, dus.....nog even geduld.

Fred
 
Dat wil zeggen nog 30min... spannend inderdaad. :D

Btw, hoe zit dat met het volgende thema? word daar ook over gestemd of hoe gaat dat in zijn werk?

groetjes
Thomas
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan