Hoofdsponsor

Doe mee en geef punten voor de wedstrijd Hollywood Boulevard!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb ook gestemd, ze zijn allemaal mooi gemaakt, succes allemaal.
 
Ook gestemd.Jammer dat niet iedereen het einde heeft gehaald.
 
Ook mijn plicht gedaan.....was leuker dan die verkiezingen van de 14de maar wel veel moeilijker.

Van mij mogen ze alvast allemaal winnen maar helaas....
 
Beste deelnemers aan de wedstrijd.

Nu ben ik de punten aan het verzamelen en zie ik dat er een aantal deelnemers op hun eigen model hebben gestemd.
Ik begrijp dat je je eigen model natuurlijk het mooiste vind, en terecht, maar ondanks dat het niet in de regels staat is dit niet de bedoeling.
Zouden degene die zichzelf punten hebben gegeven dit nog willen veranderen a.u.b.
alvast bedankt!

Fred
 
hahaha, de foefelaars he die deelnemers :p (nu, kzou da ook gedaan hebben ze :p )
 
Beste deelnemers aan de wedstrijd.

Nu ben ik de punten aan het verzamelen en zie ik dat er een aantal deelnemers op hun eigen model hebben gestemd.
Ik begrijp dat je je eigen model natuurlijk het mooiste vind, en terecht, maar ondanks dat het niet in de regels staat is dit niet de bedoeling.
Zouden degene die zichzelf punten hebben gegeven dit nog willen veranderen a.u.b.
alvast bedankt!

Fred

Staat het in de regels dat ze dat niet mogen doen ?????..........is toch normaal in een verkiezing dat je stemt voor wie je wilt .....demokratisch......of ben ik verkeert????......:):):)
 
Staat het in de regels dat ze dat niet mogen doen ?????..........is toch normaal in een verkiezing dat je stemt voor wie je wilt .....demokratisch......of ben ik verkeert????......:):):)
Het lijkt mij eerder democratisch EN eerlijk dat de deelnemers aan de wedstrijd niet aan de stemming mogen deelnemen, stel je voor dat bij elke wedstrijd de deelnemers zelf deel uitmaken van de jury, dan is het pleit al bij voorbaat beslecht!
Of niet dan??? :wacko:
 
Nee Spaander staat/stond niet in de regels.....maarrrrrr zo zie je maar dat wij ook wel eens iets over het hoofd zien.8)8) ( ook weer een leermoment voor ons:D:D )
Maar is eigenlijk wel begrijpelijk toch;)

Fred
 
Klopt Fred dat is dus niet volgens de regels he.Dat zijn dus ongeldige stemmingen helaas.Hoop dat het er niet teveel waren uiteraard....
 
Nee hoor viel wel mee en als degene die dit van zichzelf weten even aanpassen is er verder niets aan het handje;)

Fred
 
Kan ik in komen en terecht..........vraag is alleen of het in de spelregels staat ..........bij verkiezingen mag iedereen op iedereen stemmen .........Mij om het even .........denk dat deelnemers dat niet wisten :):):)
 
Kan ik in komen en terecht..........vraag is alleen of het in de spelregels staat ..........bij verkiezingen mag iedereen op iedereen stemmen .........Mij om het even .........denk dat deelnemers dat niet wisten :):):)
Ja klopt volledig... elke politieker stemt ook op zichzelf, maar dit is geen politiek hé.
Kijk eens naar een wedstrijd van bvb (om maar iets te noemen) Coca Cola, daar staat in het reglement duidelijk dat werknemers en hun familieleden uitgesloten zijn van deelname... dus ja... het lijkt me vanzelfsprekend dat ook hier in dit geval de deelnemers geen stemrecht hebben! Of zie het nu ook weer verkeerd???
 
Ach we zijn niet zo streng, we hebben een leuke hobby en daar doen we ons best voor.
Maar als iedere deelnemer zijn eigen model 5 punten zou geven blijft de uitslag nog steeds hetzelfde.
Dus niet te moeilijk doen, je eigen geen punten geven en kijken wat de andere gedaan hebben en die wel punten geven:D

En voor de rest zitten we niet in de politiek of een of andere wedstrijd van een groot merk maar gewoon in onze eigen leuke hobby;)
Dus relax en niet te moeilijk doen vrienden:laugh::laugh::laugh:

Fred
 
Ik wil hier niks over maken zele.......:):):) in tegendeel.........maar bij cocacola staat dat in het regelement en hier niet denk ik.........daarom.....:) en zeker dis***ie gesloten hier over.......dat de beste moge winnen......:)
 
denk dat iedereen die mee heeft gedaan, zijn eigen de hoogste punten hebben gegeven.... :8:8:8:8:8:8

zal het wel aanpassen ze Fred...(was dus ook één van deze hé)....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan