Hoofdsponsor

De Wedstrijd Hollywood Boulevard is gesloten!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Leuk dat ik 2e ben geworden,had ik niet verwacht. Bubblegum gefeliciteerd met de 1e plaats en dat je maar een leuk idee voor de volgende wedstrijd mag verzinnen.
Uiteraard Doomwad ook gefeliciteerd met de 3e plek en alle andere ook het was een leuke wedstrijd om aan mee te doen omdat er zo veel variatie in de onderwerpen zat.Wel jammer dat er een aantal de eindstreep niet gehaald hebben.
 
't Was een spannende tijd...
Blij dat ik toch de eindmeet gehaald heb :O

Proficiat aan de winnaars, op naar de volgende ;)
 
proficiat aan de winnaars .

op naar het volgende om weer mooie dingen zien te verschijnen hier .

Davy
 
Bubblegum,Bert65 en natuurlijk Doomwad gefeliciteerd.

Was een leuk thema en het zijn allemaal weer plaatjes geworden
Ben benieuwd wat het thema gaat worden?

Gr
Dirk
 
Bubblegum...allereerst proficiat ..prachtig man je hebt het verdiend ...het was niet je gewoonlijke doen maar je hebt zeker laten zien dat je nog wat anders kan dan ruimtevaart of sic ... top man ..en alle andere deelnemers ...knap mensen ,het was heel moeielijk geloof mij om te stemmen..iedereen was top ..van de eerste tot de laatste...iedereen echt zijn best gedaan ...bedankt om te genieten...
 
proficiaat aan de winnaar ,
ze waren allemaal evenmooi en zal zeker niet gemakkelijk geweest zijn om te stemmen.
 
Proficiat aan de winnaars en alle deelnemers, het was zeker niet gemakkelijk... ze verdiende allemaal een 5 maar aangezien je moest kiezen heb ik gestemd op het gevoel voor de werkjes van de mensen waarmee ik hier op het forum de meeste feeling mee heb... zoals gezegd... van mij mochten ze allemaal gewonnen hebben! :D
 
Aan iedereen die heef meegedaan en zijn project beëindigd heeft gefeliciteerd en uiteraard de winnaars Applaus
 
Een dikke proficiat aan de winnaar en aan iedereen die meegedaan hebben, het zijn trouwens allemaal mooie modellen, maar ja er kan er maar eentje winnaar zijn. Nog maals een dik Applaus Applaus Applaus
 
Een dikke proficiat aan de winnaars en speciaal aan Bubblegum voor de eerste prijs (zeker verdiend)

@Doomwad: Patje, ik heb begrepen van Pantani dat je jouw prijs wil besteden bij Cidesign. Mijn dank daarvoor. Laat maar weten wat het is dat je precies wil dan zal ik ervoor zorgen dat het zo snel mogelijk bij jou terecht komt. Nogmaals merci maatje!!
 
<Beste Christophe,ik zal je via pb laten weten wat ik dan aankoop bij jou he want ik ben dik tevreden van je styreen zenne
 
Ik heb vandaag mijn tegoedbon bij ASA in Almere te gelde gemaakt.Ik heb er een setje WWII RAF daylight fighter colors voor aangeschaft,ik kan deze goed gebruiken voor de Spit groepsbouw die gaat komen.
CIMG6947.jpg

Het andere setje Blaulicht heb ik er zelf bij gekocht,hier zitten wat fellere kleuren in die ook nog van pas komen bij andere projecten.
Heb ook nog even kennis gemaakt met een aantal leden die de ASA opstapdag hadden...erg gezellige mensen :)
In ieder geval bedank ik iedereen die gestemd hebben en uiteraard de moderators van dit gezelige forum.
 
Bedankt,heb je zelf al iets van je bon gekocht?
 
Een dikke proficiat aan de winnaars maar ook aan de andere deelnemers.
De keuze was echt moeilijk te maken bij de puntenverdeling.
 
Der zit er hier eentje vol ongeduld te wachten op het nieuwe thema ;) komaan......
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan