Hoofdsponsor

Anders / onbekend Empire

Status
Niet open voor verdere reacties.
F

Furioza

Guest
Ja jongens deze dwazen horen er ook bij. Dit zijn dan de gewone mensen bij de club van warhammer. Ze zijn zwak als ras maar ze hebben wel schiet wapens. Op afstand twintig gunners en twee kanonnen een ons geluk en ze zijn onoverwinnerlijk. :D Ook deze zijn weer geschilderd voor het schilderen, ik heb er een keer of 20 mee op tafel gespeeld. Maar goed ze zijn leuk om te schilderen. De detail is aardig. Doordat hoofden goed zijn kun je de ogen goed aan zetten wat op deze schaal wel heel wenselijk is. cute

1_SANY0947.jpg

1_SANY0946.jpg

1_SANY0945.jpg

1_SANY0943.jpg
Kijk naar de ogen van deze figuurtjes. Die zijn nu goed aangezet. De foto is natuurlijk wel ontzettend opgeblazen waardoor het lijkt op eyeliner maar in het eggie ziet het er als een goede schaduw uit.

Ik hoop dat dit nu weer een beetje mag bijdragen aan het forum. Ik weet alleen niet of het kanon nu wel in dit topic thuis hoort. Ik het het als een speelbare dio bedoeld. Het is een dio maar het is ook ingezet als spelfiguur.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Rik,

Weerom zeer mooi. Je maakt me gewoon stikjaloers op je schilderskunsten.

Plaats dat kanon maar bij de dio's, dan hebben we daar ook weer wat vullingwacko
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan