Hoofdsponsor

1/24 shelby cobra 427

Schaal 1/24 - 1/25
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ok, met het risico een terechtte uitbrander te krijgen wegens "Off Topic", toch eventjes een reactie ivm het keuren van een kitcar.
Het is inderdaad bijna onmogelijk om dit hier in belgie (of nederland) te doen, echter, eventjes karretje op een aanhangwagen zetten en een bezoekje brengen aan onze westerburen over de kleine plas, lost heel wat op, kan gecombineerd worden met een vakantietje uiteraard. :)
 
Laatst bewerkt:
heb even wat minder tijd gehad maar ben wel al beetje bezig geweest

het onderstel in elkaar gestoken

1_PICT0102.jpg

1_PICT0101.jpg

en ook de body al wat opgeschuurd en de delen die eraf moesten eraf geschuurd alsook een paar gaatjes geboord en een paar gaatjes die voor mijn model niet aanwezig moeten zijn opgevuld en in de primer gezet

1_PICT0105.jpg

1_PICT0106.jpg
 
Lekker aan het plakken zie ik gaat goed toch.

Maar wel een klein puntje van kritiek. Mijn arends oog er even over laten gaan en het viel mij op dat je niet echt de gietrandjes hebt verwijderd. o-oo-o

Dit is jammer. Als je straks gaat spuiten zul je dit terug gaan zien. Ook al is het de onderkant. Er zit mooi detail in, die zou je mooi uit kunnen laten komen.

Verder blijf ik jou volgen. :k
 
Ruben,

1/ welk merk en nr verf is dat groen? Dat is "wreed schoon" Bovendien strak gespoten, volgens wat ik kan zien.

2/ Kun je eens beschrijven hoe en met wat je die zetels hebt behandeld? Die zien er behoorlijk echt uit.
 
dat groen is een spuitbus van tamiya heb die nu even niet direct hier zal straks nog eens kijken welk nummer het is

de zetels zijn gewoon met zwart 302 waterverf van tamiya geverft met verfborstel wel verdund met water waardoor de laag niet overal even dik is
 
nog maar eens update van het schilder werk op motor, stuurwiel, de 2 uitlaten en de 4 velgen( ook in racing green) normaal kleur was mosgroen met ijzer gemengd maar zag die kleur van tamiya op een beurs en vond die mooi vandaar ander kleur genomen

1_PICT0282.jpg

1_PICT0281.jpg

1_PICT0280.jpg

1_PICT0279.jpg

1_PICT0278.jpg

er moe wel nog wat bijgewerkt worden en dan ook nog een beetje verweerd
 
Dag Ruben,

Enkele vraagjes...

Heb je een primer gebruikt?
Geef je het groen nog een tweede laag?
Er komt hier en daar nog wit door...
Misschien een beetje laat, maar een primer zorgt toch voor een betere dekking van de verf ...
Anders geen commentaar, ziet er goed uit ;)

Grtz,
Beyond
 
Wel,

ik zie dat Beyond dezelfde comments heeft als ik....

maar je kunt alles nog zonder problemen corrigeren.
 
ja heb primer (in spuitbus van tamiya, grijze primer) gebruikt maar heb ook beetje gemist bij de rand die in chroomsilver van italeri geverfd is dus ga dat nog wat moeten bijwerken beetje in een potje spuiten om te kunnen bijwerken
 
nog even verder gewerkt heb ondertussen bijna alles gemonteerd ook al eerste laklaag en erna wat gpolijst om daarna de decals aan te brengen
ook de motor heeft een wash gekregen waardoor alles wat beter uitkomt is op foto iets minder goed te zien nu een tweede laklaag aanbrengen en helemaal in elkaar steken en de finishing touch

1_PICT0299.jpg

1_PICT0298.jpg

1_PICT0297.jpg

1_PICT0296.jpg

1_PICT0295.jpg

1_PICT0294.jpg

1_PICT0292.jpg
 
Ziet er inderdaad netjes uit!:)
Hier en daar nog een beetje bijwerken, de laatste onderdelen plaatsen en een mooie finishing touch...ik voel hier een mooi karretje aankomen!8)

Wilko
 
het einde van dit project is er ik heb de cobra afgewerkt

dit zijn de fotos

1_PICT0334.jpg
om beetje meer raliteit aan te brengen zijn de assen in chroom gedaan met een tandenstoker aangebracht aangzezien dit slechts kleine puntjes zijn

1_PICT0333.jpg

1_PICT0332.jpg

1_PICT0331.jpg

1_PICT0330.jpg

1_PICT0329.jpg

dit is het uiteindelijke resultaat
aangezien dit men eerste auto is die ik heb gemaakt ben ik uiteindelijk redelijk tevreden met het resultaat
 
Ruben,

voor een eerste auto, mag je zeker tevreden met je resultaat.
Enkel je uitlaten vind ik er zo mat uitzien, naast de rest die glimt.
 
Mooi resultaat Ruben, eentje om fier op te zijn. ApplausApplausApplausApplaus

De witte sticker op de achter-koffer loopt een klein beetje scheef, maar ik denk niet dat dat met het blote oog te zien is.

Puik werk ^^

Groeten, Pascal
 
Pascal, heb jij dan een microscoop gebruikt?
 
Mooie bak die je hier neergepoot hebt ;)
En dit voor een eerste....

Chapeau Ruben.

Groeten,
Beyond
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan