Hoofdsponsor

Anders / onbekend Ogres

Status
Niet open voor verdere reacties.
F

Furioza

Guest
En dan mijn favoriete game play figuren. Deze hebben heel weinig regels. Een beetje magie. De butchers heb ik nog niet geschilderd dus nog niet op wedstrijden gezet. Maar vriendschappelijk speelt dit super. Gewoon hakken en breken.

1_SANY0905.jpg

1_SANY0904.jpg

1_SANY0902.jpg

1_SANY0900.jpg

1_SANY0899.jpg

1_SANY0898.jpg

2_SANY0897.jpg

1_SANY0896.jpg

Dit zijn dan toch wel zware jongens. En kunnen echt hard slaan. Kijk maar eens naar de wapens. :eek:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Toch nog wat jongens gevonde die het er niet mee eens waren dat ze niet op de foto stonden. En ja met dit soort wapens kun je niet gemakkelijk nee zeggen. Dan moet je wel.

1_SANY0937.jpg

1_SANY0936.jpg
He, he, het valt ook niet mee als kleintje. Nou ja het valt wel. Maar mee??
2_SANY0935.jpg

1_SANY0934.jpg

Zo de meest figuren die ik af heb staan er nu op. Tenminste ik heb er meerdere van een soort. Maar ja om nu 10 gelijke op de foto te zetten is ook niet alles. Dat heb je nu eenmaal met legers.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Misschien kun je voor de buitenstaanders van Warhammer, enkele foto's maken met ergens een stukje ernaast, zodat men ziet hoe groot deze reuzen wel zijn? Misschien een legoblokje of een euro, zoals ik ook gebruik?

In elk geval, knap werk.
 
Dit zijn prachtig geschilderde Warhammer figuren, ik heb ervan genoten ! GUnit.
 
zo te zien is het niet de eerste keer dat ge die figuren schilderd
ge kunt er wat van mooi
greets scott
 
Dank jullie wel voor de complimenten.

Misschien kun je voor de buitenstaanders van Warhammer, enkele foto's maken met ergens een stukje ernaast, zodat men ziet hoe groot deze reuzen wel zijn? Misschien een legoblokje of een euro, zoals ik ook gebruik?

Ai vergeten. Zal ik nog doen. wacko
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan