Hoofdsponsor

1/24 Andrea figures : pin up series [DONE]

Schaal 1/24 - 1/25
Status
Niet open voor verdere reacties.

trobwal

Well-known member
Registered
Lid geworden
5 mrt 2010
Berichten
943
dag beste mensen....

Heb deze al lang liggen en al wat in elkaar geflanst maar ben dit weekend eindelijk aan schilderen toe geraakt..... zit nu in de eerste kleuren.... straks gaat de eerste laag vernis er over en dan begint het plezante werk..... washes en drybrushing.....hoop deze snel klaar te hebben....

Enfin wat foto's van de werken dusver....

Niet voor jeugdige kijkertjes..... :p

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg


attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

cheers Jonas....
 
Da's mooi vlees dat ge daar schildert, Jonas ! :laugh:

En de dame heeft verder ook mooie kleuren. :8:8 We kijken al uit naar het vervolg.

Groeten Rik
 
Dat is een mooi figuurtje...dat dat figuurtje heeft :laugh:
Vroeger bestond er zo'n serie van Phoenix Follies, maar die zijn nu moeilijk te verkrijgen en ook redelijk duur :(
Kleurtjes zien er al goed uit, ben benieuwd naar het vervolg
 
Ziet er goed uit. Wordt er nog iets aan die naad gedaan??
 
Ben net met dezelfde bezig Jonas, alleen ben ik nog niet zover...Je moet eens laten weten hoe je die panty hebt gedaan, want weet eigenlijk niet hoe je dat doet?


Heb hier nog eentje liggen van 3D miniatures, new generation girls: Samurai Girl ook van adreas miniatures

attachment.jpg

deze dus.... er zitten er nog meer mooie tussen hoor.... (en doe dat allemaal omdat Rik dat graag ziet hahahahahahha)
 
Ola.....Jonas,knappe dame.....een streling voor het oog.Netjes hoor!
 
Prachtig Jonas, en zoals Petra aanhaalt de panty is subliem gedaan. Heel realistisch.
 
Dat is een mooi figuurtje...dat dat figuurtje heeft :laugh:
Vroeger bestond er zo'n serie van Phoenix Follies, maar die zijn nu moeilijk te verkrijgen en ook redelijk duur :(
Kleurtjes zien er al goed uit, ben benieuwd naar het vervolg
Phoenix follies kan je vlot verkrijgen bij Historex-agents (GB) en de prijs ervan is heus niet veel duurder dan deze van Andrea hoor, scheelt maar een paar eurocenten.
 
bedankt voor de reacties.....

@petra ik zie dat ook graag en haal er enorm veel voldoening uit om dit te schilderen..... die je toont is inderdaad ook een zeer mooie... binnenkort staat domino hier met figuren in de streek... dan ga ik mij om nog een paar vrouwkes gaan... misschien nog wel eentje uit deze pin up serie....

@caretaker..... jep de bilnaad wordt nog behandeld met een streepje string maar dat zal ik doen als ik de schadewash aanbreng.....

@beyond,tompattyn en verbeek.... merci voor de commentaar

@walesha..... bedankt voor deze informatie......

cheers Jonas
 
Leuk figuurtje ;)
Veel plezier met het verder afwerken.
 
Zeker een leuk figuur, al die figuren van Andrea zijn wel leuk in die reeks.
Ben zelf ook met twee Andrea figuren in de weer waaronder een Pin-up, kan helaas nog geen foto`s laten zien want mijn PC is een beetje overleden dus kan even geen plaatjes laten zien :-(
 
Amai , had nog niet echt gehoord van Andrea figures, maar zien er zeker knap uit. Mooi geschilderend. Moeten toch dure models zijn denk ik.
 
Jonas man eerlijk gezegd ik wist niet dat jij zo een kunstenaar waart zenne,schitterend mooi man :)
 
Knappe werkzaamheden Jonas. Ga met plezier mee verder volgen.
Je bent nooit te oud om te leren... schilderen;):D

Mark
 
Mooi gedaan... Vind die serie heel mooi, maar wat klein, heb liever de grotere schalen 1/6-8.
Pantys doe ik met de Tamiya 'smoke' verf, dunne laagjes opbouwen tot gewenst resultaat.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan