Hoofdsponsor

1/24 Groot project [wip]

Schaal 1/24 - 1/25

Camaro69

Administrator/V.I.P.
Forumleiding
Administrator
Lid geworden
31 dec 2010
Berichten
5.765
Hierbij wil ik mijn volgende project tonen.
Zal een project zijn van lange duur.
Bestaande uit een vrachtwagen (die zal gebouwd worden in het vrachtauto gedeelte)
een auto transporter (zal ook in het vrachtauto gedeelte gebouwd worden)
en 6 Camaro's van verschillende bouwjaren.
De Camaro's zullen oob gebouwd worden, omdat deze op de transporter zullen komen.
En de motorkap dicht zal blijven.
De bedoeling is ook om er een ondergrondje voor te maken.

main.php


Tot de eerste update.:usa2:
 
Wauw wat een mooi projekt,hier zul je wel een tijdje zoet mee zijn.......ammaaaai....top man 8)8)8)
 
lijkt me een tof project maatje
dit ga ik es volgen af en toe als ik tijd heb he

scott
 
Jelle man ik wens je alvast veel succes ermee,deze ga ik zeker volgen,word boeiend om te zien.
 
De bedoeling is ook om er een ondergrondje voor te maken

hoe groot is de trailer dan jelle want ik zie schaal 1;24 staan dat lijkt me al een hele ondergrond .

ziet er wel een top project uit hoor ;)
 
Bedankt aan de volgers al.:)

hoe groot is de trailer dan jelle want ik zie schaal 1;24 staan dat lijkt me al een hele ondergrond .

ziet er wel een top project uit hoor ;)

De trailer is ongeveer 60cm en de vrachtwagen 35cm.
Deze overlappen elkaar een stukje, dus ik denk dat het ongeveer 80cm zal worden.
En de ondergrond zal dus ongeveer 90cm of een meter worden.
 
knap projectje.Zit ook al tijdje met zo'n gedacht te spelen,maar ben bang dat de trailer niet past in de vitrinekast.
 
Wauw Jelle, dat is een serieuze boterham die je te wachten staat,je bent een harde winter verwachtende ,om véél te bouwen.
In ieder geval een niet alle-daags project,en niet van de minste hoor! Deze zal ik dan ook zeker volgen,en zien hoe dit Camaro-project vlot.
Alvast succes Jelle,met deze mega-bouw.

P.S.: brrrr......nu heb je waarschijnlijk een groot gat in je stock 0038.gif
 
Knap, dat is zeker en vast een GROOT project. De lange winteravonden zullen goed gevuld zijn op deze manier. Succes...
 
Das idd een serieus winterproject. Zal deze zeker volgen...vooral die american superliner.
 
Wow, wat een project! Een hele uitdaging gaat dit worden.
Veel succes er mee, zal geregeld komen piepen.
 
hahahaha schitterend... der dan toch aan beginnen.... ik kom u wel af en toe een hart onder de riem steken deze winter.... zolang de koffie maar klaar staat uiteraard.....breng dan een toertje van de bakker mee....
 
Djezus Jelle wat een joekel van een project ga je nu tegemoet. Hoop deze in levende lijve te mogen aanschouwen eens klaar. Kzou zo zeggen de volgende meeting ;)
 
Djezus Jelle wat een joekel van een project ga je nu tegemoet. Hoop deze in levende lijve te mogen aanschouwen eens klaar. Kzou zo zeggen de volgende meeting ;)

Als deze klaar zal ik hem zeker eens meebrengen naar een ledendag.
Vrees alleen dat hij tegen de volgende ledendag nog niet klaar zal zijn.:laugh:
 
Leuk Project Camaro en ik ga hem zeker in de gaten houden.
 
Dat is straks mooi als het klaar is jelle, zo'n combinatie, succes.
 
Een eigen groepsbouw ! Tof project man ^^

Veel succes & veel plezier.
 
hahahaha schitterend... der dan toch aan beginnen.... ik kom u wel af en toe een hart onder de riem steken deze winter.... zolang de koffie maar klaar staat uiteraard.....breng dan een toertje van de bakker mee....


Psssssst Jonas, als je met die toertjes naar Jelle gaat, laat het dan weten hé, ben zot op toertjes.... :8:8:8:8

Trouwens Jelle, mooi project ze,ga deze zeker volgen.....
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan