Hoofdsponsor

Anders / onbekend moonraker

Status
Niet open voor verdere reacties.
Deze boot hebben wij voor een kennis gebouwd ,en is grotendeels door mijn vrouw gemaakt.

groet ron
 
En ook dit is weer een pracht van een schip, maar wij hebben elkaar er al over gesproken.

Mijn complimenten nogmaal hiervoor.
 
Is dit scratch of is dit met een bouwplan?
Deze interesseert me namelijk.

Prachtig gewoon. Mijn complimenten.Applaus
 
Hallo

Dit is een bouwpakket normaal bouwen we scratch ,alleen deze hebben we voor een kennis gebouwd en dit zijn de gegevens

de kit is van graupner
en dit zijn de maten
Lengte . 147 cm
breedte. 28,4 cm
hoogte 40,0 cm
diepgang. 65 mm
gewicht 8,1 kg
snelheid 21 km/h
schaal 1:25

hopende je hiermee voldoende info te hebben verstrekt.

Het was overigens een slechte kit er was weinig tot niks wat echt paste.


gr ron
 
Toeval wil nu dat ik jaren geleden de Moonraker ook eens voor een kennis heb gebouwd. cute
Blijkbaar is deze moonraker een 'kennissenboot'. :D:D
Die bouw ik nooit meer.


Een mooi model wat jullie hier hebben neergezet. Ondanks de minpunten van deze kit heeft ze wel een mooi vaarbeeld, niet?



Droop
 
oops, blijkbaar 2 kenners die het zelfde oordeel vellen over de kwaliteit.

[of-topic]
zijn er nog "gelijkaardige schepen" in een of andere kitvorm op de markt
[on-topic]
 
Hey Ron,

Prachtig schip. Zo zie je maar dat een goed modelbouwer van een slechte kit toch een heel mooi model kan maken. cute

ExSerCo schreef :
zijn er nog "gelijkaardige schepen" in een of andere kitvorm op de markt

Dat zou ik ook graag willen weten, en bestaan er ook "statische" kits van dit soort schepen ?

Groeten

Pascal
 
Die zijn er zeker. Er zijn ook bouwplannen van. Maar als je een goede kit wil dan kan ik die van Revell aanraden. Zij hebben een soortgelijk schip. Echt supergedetailleer, ja je zou het niet zeggen. Daarbij van nieuwe mallen, en dus ook nog eens voorzien van een goede pasvorm, deze komt als het goed is nu uit.

Even een linkje,
Revell - Build your Dream: Ships
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Rik, ken je toevallig nog het referentienummer ook, want ik heb geen cataloog ter beschikking.

Heb het ondertusen gevonden online:

revelllogo_small.gif
05901 Motoryacht Sunseeker "Predator 108"
 
Laatst bewerkt:
He, he, ik moest even het linkje zoeken, die er bij geplaatst. Je was mij voor Exserco. Applaus
 
WOW, ik denk dat Revell hiermee een heel goede keuze maakt. En dan nog wel op schaal 1/72 !!
Ik vrees dat het koopspook weer gaat toeslaan verdacht

Groeten

Pascal
 
Wist je trouwens dat er 140 stukjes in de doos zitten. Dat zal een prachtige bouw gaan worden. Als je haar aanschaft. Dan wel een verslagje he. Ik ben daar reuze nieuwsgierig naar. :D
 
WOW, ik denk dat Revell hiermee een heel goede keuze maakt. En dan nog wel op schaal 1/72 !!
Ik vrees dat het koopspook weer gaat toeslaan verdacht

Groeten

Pascal

Die kans zit er inderdaad dik in... ;P
 
ook nieuwsgierig naar die nieuwe revell kit, ziet er mooi uit he :)

maar nu terug ontopic ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan