Hoofdsponsor

1/35 M1070 Truck Trailer & M1000 heavy equipment transporter semi-trailer en M88A2 [wip]

veel suc6 ron deze kid hadden ze ook beter zoals de victory in delen uit gegeven :)

Was wel een idee geweest om dat zo te doen :laugh:

Ik hoop van de week te beginnen aan dit model want mijn hobby hok lig overhoopt vanwege een grote schoonmaak en opruim actie :)
 
Hey Ron, toen ik deze foto zag moest ik onmiddellijk aan jouw denken :laugh:

main.php
 
Ron,

Succes, een mooie bouwdoos.
 
Krijg je dat in 1 jaar af? Bij mij staan kleinere modellen langer op de plank, ma ja, ik ben misschien ook gene rappe. Ga ik zeker volgen, succes
 
Ron jongen, ik had al een gezond respect voor je, maar nu weet ik even niet meer waar kruipen om te schuilen voor dit project ! Ik ga ervan uit dat dit niet op één jaar klaar gaat zijn en dat hoop ik ook niet, want dit wordt een machtig topic waar veel mensen plezier aan gaan beleven. Ga niet rushen maar geniet ervan, het gaat belachelijk intimiderend geweldig zijn ! Go go go Ron !
 
Hey Ron, toen ik deze foto zag moest ik onmiddellijk aan jouw denken :laugh:

Heb ik dan ook zo`n platte kop op mijn lichaam staan dan ? :laugh:

G. Ik ga het zeker rustig aan doen want dit is wel een aardig mega project en op zijn tijjd een ander dingetje tussendoor doen om te zorgen dat de bouw geen verplichting gaat worden omdat dat hij snel af moet wat het risico is met die grote projecten.
Ik denk dat het wel een 2 jaren project word..... tenslotte is dit jaar al bijna om :laugh:


Ik ben gisteren gestart met de trailer en zag al iets wat waarschijnlijk niet kopte met de werkelijkheid en moet dus even in het referencie materiaal duiken om te kijken of het juist of of niet :O
Foto`s volgen nog en ik ben van plan om van elke bouwstap een update te maken, mits het de moeite waard is uiteraard.
 
Ron, alhoewel ik niks gemeen heb met het militaire gebeuren zal ik deze imposante build met veel belangstelling volgen...
Veel succes allesinds. :D
 
Na ruim 5 jaar denken welke kleuren ik zal gaan gebruiken ben ik er nu uit :laugh: Maar door prive omstandigheden is deze in de ooit in een donker hoekje terecht gekomen en naderhand nooit meer aan gedacht tot ik begin van deze week een berichtje kreeg van mijn ex haar zoon met het nieuws dat er nog een doos stond achter het schot op de zolder en hij had hem gisteren netje afgeleverd bij mij en zag deze weer terug na lange tijd.

Ik ga starten met de trailer omdat dit voor mij het saaiste stukje bouw is, dus bouwen en compleet afwerken,kleurverschillen in een later stadium tussen de ander voertuigen is geen probleem is in het echt ook.
 
Ik vroeg me gisteren toevallig nog af hoe het met deze stond :D

Nee ok, maar ik volg wel.
 
Ik ga mee volgen
Hele mooie kit
 
Wow indrukwekkend , wat een gevaarte , ik had deze topic nog niet gezien
Suc6 ermee
Marc
 
Kan wel kloppen coachke dit topic was er eerder dan dat jij lid hier ben geworden :)
 
Vanmiddag alvast de spullen voor de trailer bijeen gezocht en alvast wat aantekeningen gemaakt in het bouwplan waar en wat er word vervangen door de Voyager PE.
Alleen voor de trailer bestaat het plan al uit 22 stappen dus 22 updates :) nee uiteraard niet er zitten gelukkig nog wat simpele stappen tussendoor. Ik beloof niets maar probeer de updates samen met het gedeelte handleiding hier te plaatsen als er interesse voor is.

82123d3c7ab08805f12918606f4f4d16.jpg

30ae94be4f163466ba8e517fe0f75a79.jpg
 
Interesse? Ron, ik zit al op de punt van mijn stoel alleen al om naar die onderdelen te kijken! :wow: :D
 
Idem hier, geweldig project. Je hebt er wel wat stamina voor nodig! Maar als 'ie dan uiteindelijk af is, heb je een pronkstuk.
 
Het zweet staat al op m`n kop en dan heb ik pas alleen uitgezocht waar het PE komt ongeveer :laugh:
 
Ok ik spring geregeld binnen Ron.
 
Wat een model!
Wel leuk dat hij terug bij jou terecht gekomen is.
Veel bouwplezier, ik zit van hieruit op je vingers te kijken ;)
 
veel plezier en veel succes.Dat is een serieus project dat je voor je neus hebt maar net als alle collega's hier heb ik het volste vertrouwen dat er een prachtwerkje afgeleverd wordt.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan