Hoofdsponsor

Anders / onbekend Clan Battle Armor [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jadefalconguard

Well-known member
Registered
Lid geworden
7 jul 2008
Berichten
832
Gezien de Timber Wolf momenteel wordt onder handen genomen door de superglue/schuurmachine combinatie om de laatste lastige gaatjes te vullen wissel ik tussendoor af met deze kleine jongen. Het was de bedoeling om deze als test tre gebruiken voor een aantal zaken te proberen, maar ik vond hem zo aardig gelukt dat ik 'm maar post.

Zoasl eerder al vermeld zijn deze infanteristen de standaard bij de Clans. Het exoskelet die ze dragen is een zeer ingenieus geval dat constant biometrische gegevens van de piloot opneemt en, indien nodig, de medicijnen toedient om de pijn te verdrijven.

De kracht van dit ding zit 'm voornamelijk in het feit dat ze opbouw vergelijkbaar is van een 'mech en de piloot voorzien van myomerbundels (synthetische spieren die samentrekken onder de invloed van stroom). Hierdoor is de klauw in staat om volledige platen bepantsering van een mech te rukken. Onder de klauw hangt een anti personel wapen en de andere arm is uitgerust of met een small laser of een autocanon.

Het rugzakje (dat kan afgesmeten worden) heeft plaats voor twee Aror Piercing SRM's (Short Range Missiles).

De bijnaam "Toads" (gegeven door Inner Sphere commanders) slaat op eht feit dat ze via jump jets enorme afstanden als springend kunnen overbruggen.

Menig mech is al ten odner gegaan aan een star van deze elementals.

Maar goed, hierbij wat WIP foto's :

front :
picture.php


side :
picture.php


Deze brave jongen komt bij de eerder gemaakte Mad Dog te staan op een klein dio'tje. Hier heeft hij ondertussen een ingekleurde 'visor' en gekleurde SRM's, maar was ik te laat voor buitenlicht foto's :

picture.php


picture.php


picture.php


al bij al eens een leuk dingetje om te maken. Indien interesse neem ik buitenfot's.

groeten,

J.
 
Dat is een heel leuk figuurtje zo. Wat ik wel mis is de glans in het vizier. Dat zou je toch met een klein beetje wit streepje trekken om zo een glans te simuleren en een hooglans lak er over heen. Dan heb je het visueel effect van een vizier waar je doorheen kijkt. Dat doe ik bij mij space mariniers ook altijd, voor de lenzen enzo.

Voor de rest een hele mooie verwering. Knap gedaan.
 
Rik,

moet idd nog gebeuren. Momenteel is er enkel 'smoke' over gedaan en daarna volgt een lading matte vernis. Aangezien ik 'lui' ben voor het afplakken doe ik de 'glazen' delen pas op eht einde met de borstel en een paar druppels P+.

Voor mijn eerste figuurtje ben ik er best trots op
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan