Hoofdsponsor

1/48 Kawasaki T4 'Flying Dolphin' (Hasegawa)

Status
Niet open voor verdere reacties.
D

Droop

Guest
Hoi iedereen,

Hier nog eens een modelletje dat ik een tijdje geleden heb gebouwd: de Kawasaki T4 'Flying Dolphin'.

Ik hoor jullie al vragen:" vliegende dolfijn?" Yep, de foto's zullen duidelijk maken waarom dit toestel zo heet.

Oh ja, het is een modelletje van Hasegawa en op schaal 1:48.

Ik heb het toestel gemaakt alsof het zo net uit de fabriek komt. Dus, geen sporen van verwering maar brand new.

Enjoy the pics.



1_DSCN7842.jpg


1_DSCN7843.jpg


1_DSCN7844.jpg


1_DSCN7850.jpg


1_DSCN7849.jpg


1_DSCN7845.jpg

Alhoewel voor de afbeelding van de dolfijn bij deze kit decals waren bijgesloten, is alles op dit model met de airbrush aangebracht. Dat is toch veel mooier dan die plakkertjes, niet?



Droop
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Tjonge, jonge , jonge , jonge , jonge , jonge , jonge , jonge , jonge , jonge , jonge , jonge

Droop, die ziet er echt prachtig uit cute
Ik vind het heel goed dat je deze "brandnew" gemaakt hebt, de kleuren zijn veel te mooi om te verweren.

Wat een magnifieke kist zeg, en dan ook nog eens alle kleuren van de dolfijn geairbrushed.
Ik wou dat ik het zo kon. Diep respect Droop, diep RESPECT.

Applaus Applaus Applaus Applaus Applaus Applaus Applaus Applaus Applaus Applaus
 
Bedankt hoor, Pascal.

Ik moet er haast van blozen. :D

Dat airbrushen valt wel mee hoor. Het is enkel (zoals gewoonlijk) een kwestie van alles juist te maskeren.


thank_you.gif



Droop
 
dat ziet er gewoonweg prachtig uit.
ik ben altijd al verzot geweest op die Japanese jets.
 
Ehhh, ik zie dit model nu pas en ik val toch wel in verbasing. Dit model spreekt mij toch erg aan. Qua kleurenstelling ziet het er perfect uit. Ik heb er geen verstand van maar het ziet er zeer goed uit. Een Favoriet van mij dus. Droop zo doorgaan he. En bij de volgende een verslagje. cute
 
Prachtig, maar waarom moet ik nu denken aan tropische stranden en dames in piepkleine bikini's ???
 
Iedereen alvast bedankt voor de lovende woorden betreffende het dolfijntje.
thank_you.gif



Prachtig, maar waarom moet ik nu denken aan tropische stranden en dames in piepkleine bikini's ???
Waarschijnlijk heb je vroeger veel naar Flipper gekeken, Dan? :D
haai.gif


Droop
 
Duh...dees is een schitterende kist met een heel mooi schema. Hoed af voor het airbrushen. Het is idd "maar" afplakkenwacko maar een heel mooi resultaat.

Applaus
 
Thanks Jade.

Bij gelegenheid zou ik graag nog een Kawa T4 van het Blue Impulse Team maken/ spuiten.

Het schema is niet zo ingewikkeld als dat van de Flying Dolphin, maar toch ook een blikvanger.


Droop
 
Ik denk dat de uitdaging voor at schema vnl in het 'rechte lijn' aspect ligt...neem daarbij de 'rondingen' van het toestel en ik zie een mooie uitdaging in het verschiet..:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan