Hoofdsponsor

Pte."Ken Jone", 82nd Airborne Division "All Americans", Normandy June 1944 [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
G

gforceman

Guest
Pte."Ken Jone", 82nd Airborne Division "All Americans", Normandy June 1944 [DONE]

Hallo iedereen,

Eindelijk is het figuur dan klaar (grondwerk volgt nog), een twee maand later dan gepland. Dit kwam vooral door problemen met de verf. Alles is wederom gedaan met acryl, inkten en pigmenten. Wel heb ik hier voor het eerst de basis, ruwe schaduws en oplichtingen gedaan met de airbrush; iets wat ik zeker ga blijven doen. Het figuur is in resin gegoten op schaal 120mm en zal binnenkort beschikbaar zijn bij ALpine Miniatures.

Hier de foto's dan, en zoals steeds hoor ik graag wat jullie ervan denken.

Groetjes,

Gino

helm8B.jpg

helm1B.jpg

helm2C.jpg

helm6B.jpg

ALP3B.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Horen denken ???:s

Ik ga er binnekort ook tegenaan met mijn gladiator en hoop om een dergelijk resultaat neer te zetten....
 
azgdhdlnxnx dnslnsdlclnzomunzen... sorry, mijn mond was van verbazing op m'n klavier gedonderd.

Minuten heb ik die foto's zitten bewonderen en ik vind deze figuur gewoonweg schitterend.
Ik heb er gewoonweg geen woorden voor.

In mijn ogen ben je een echt kunstenaar. Chapeau! ApplausApplausApplaus


Droop
 
Prachtig gewoon,

toch wel even een kleinigheidje, het gezicht is vervuild, en ook glimt het nog een beetje, maar dit kan door de belichting van de foto komen. Dat is moeilijk te zien.

Maar heb je het gezicht uitgebeeld als zijnde vies dan zou je de kleding ook iets moeten verweren. In ieder geval de handschoenen. Die werden niet zoveel gewassen in die tijd. Dit is een opmerking vanwege de nonchelante pose die het figuur heeft, hij beeld een soort van ik heb al heel wat gezien uit. Dat mis ik een beetje.

Maar het is een kwestie van smaak hoor. Daarbij ik zou je absoluut niet kunnen evenaren. Mijn complimenten. Ik ben nu al zeer benieuwd naar je volgende project.

Hierbij mijn "applaus"

ApplausApplausApplausApplausApplausApplausApplausApplausApplausApplaus
 
WOW , wat een prachtig figuur -fck-

Hij lijkt zo weg gelopen van de set van "Band of Brothers".

Historisch is hij perfect in orde hoor. De airborne troepen kregen voor hun sprong over Normandië splinternieuwe uniformen en wapens. En hun gezicht was gecamoufleerd.

Schitterend werk cute

Groeten

Pascal
 
Dank

Hallo,

Eerst en vooral zou ik IEDEREEN willen bedanken voor de toffe reakties.

Hallo Modelengeneer,

toch wel even een kleinigheidje, het gezicht is vervuild, en ook glimt het nog een beetje, maar dit kan door de belichting van de foto komen. Dat is moeilijk te zien.

Maar heb je het gezicht uitgebeeld als zijnde vies dan zou je de kleding ook iets moeten verweren. In ieder geval de handschoenen. Die werden niet zoveel gewassen in die tijd. Dit is een opmerking vanwege de nonchelante pose die het figuur heeft, hij beeld een soort van ik heb al heel wat gezien uit. Dat mis ik een beetje.


Het gezicht is niet vervuild maar gecamoufleerd. Een gezicht moet, naar mijn inziens, altijd een beetje glimmen. Ik heb nog nooit natuurlijke huid gezien die niet glimt. Daarom ook dat ik Andrea Flesh paint set gebruik omdat die licht satine is. Soms doe ik op sommige huidsdelen nog satijn of glanzende vernis om dit nog meer te laten uitkomen. De kleding is een beetje verweerd, vooral met pigmenten, maar dit is precies niet zo duidelijk te zien op de foto's :s Aangezien de foto's van dit figuur moeten dienen om op de doos van het uiteindelijk produkt te komen, kan ik het uniform niet té vuil maken. De producent houdt hier niet zo van en dit verbergt ook soms bepaalde details die de producent juist in de schijnwerpers wil zetten. Mocht het figuur enkel voor mezelf zijn had ik hem wellicht een klein beetje vuiler gemaakt, maar ook niet veel. Eens het figuur op zijn grondwerk komt, zal hij nog ietsje vuiler worden op de delen onder de knie om hem te blenden met het grondwerk.

Cheers,

Gino

TAES24B.jpg

82patch1.jpg

glove1.jpg

shovel2A.jpg

back1B.jpg

holster3B.jpg

ammopouch1C.jpg

boots1B.jpg
 
Met deze foto's is idd goed te zien dat je toch een verwering hebt aangebracht. Was lastig te zien. Mooi voor op het doosje. Wat ga je hierna ermee doen. Is deze voor jou zelf of voor de leverancier/fabrikant.
 
Voor mij

Hoi Rik,

Het figuur blijft in mijn bezit, tenzij er een verzamelaar is die er de "juiste" prijs voor wil betalen. Voor Alpine moest ik enkel foto's afleveren.

Groetjes,

Gino
 
Misschien een vreemde en ongepaste vraag, maar zit daar nog een vergoeding aan vast? Dit omdat ik dit voor warhammer ook wel eens heb gedaan, en zelf het figuur ermee verdiende. En geen vergoeding kreeg van de desbetreffende winkel.
 
Yup

Ja, Rik ik doe dit zeker niet voor niks. Niemand werkt gratis hé ;P
 
Gino,

Het is om stil van te worden, en voor jezelf stilletjes hopen dat je deze klasse ook nog eens bereikt!ApplausApplausApplausApplaus

Groet,
Swa
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan