Hoofdsponsor

Anders / onbekend High Elf

Status
Niet open voor verdere reacties.
F

Furioza

Guest
Een impressie van mijn elfjes. Ik heb er zo'n 150 :eek: da's best veel.

1_SANY0887.jpg

1_SANY0885.jpg

1_SANY0886.jpg

Deze zijn afkomstig van Warhammer van Games Workshop. Deze zijn geschilderd met Vallejo game color. Deze figuren zijn wekelijks in gezet dus er kan hier en daar een krasje of slijtplaatje te zien zijn. Wel zijn ze een keer extra in de blanke lak gezet. Een hoogglans en daarna mat. De hoogglans is vele malen sterker dan mat glans lak vandaar.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Rik,

Je kunt misschien eens een paar regimenten opstellen en daar dan foto's van maken. Dat geeft nog een betere indruk.

In elk geval vind ik deze van hoogstaande kwaliteit.
 
Dat is goed, zal ik morgen of van het weekeinde doen.
 
Nu begin ik te begrijpen waarom je al enkele prijzen hebt binnengehaald met je schilderwerk :D
 
nog maar een paar dan.

1_SANY0911.jpg

1_SANY0909.jpg

1_SANY0910.jpg

1_SANY0892.jpg

Ik zal nog eens kijken of ik de laatste foto straks met flits iets beter kan krijgen. Alleen toen ik alles had uitgestald, natuurlijk accu leeg van fototoestel. Nee kunnen geen barerijen in. boos Dus moeten we wachten. Gelukkig is het een snel lader.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
1_SANY0908.jpg
Ach nog eentje vergeten. Hij komt nog even snel op zijn koestje aanrijden. :D Net op tijd voor de foto.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
En deze kwam ook nog even aan vliegen. Hij wilde hier ook meedoen. :D

1_SANY0910.jpg

Het ondergrondje mag eigenlijk niet. Dit moet vierkant zijn. Maar dit zit erbij geleverd. Maar meestal met de schilderkunst mag deze gewoon meedoen. Zo kom je ook nog wel eens ergens mee weg. Dan word er meestal iets van een bierfiltje onder gelegd om de maat te kunnen nemen. wacko
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Phoe he. Er komt geen eind aan met die Elfjes. Maar goed nog een kleine hoeveelheid op de foto kunnen krijgen. Dit is een klein deel waarmee ik heb gespeeld.

1_SANY0929.jpg

1_SANY0927.jpg
Dan nog wat van die puntoortjes met rokjes vergeten. wacko
1_SANY0930.jpg
En weer terug naar de overzicht.
1_SANY0926.jpg

1_SANY0925.jpg
Deze begon nu wel heel hard te blazen. Hij is nog niet helemaal af. Dat kan je goed zien aan de lans en aan de high elf die er op zit. Deze zit trouwens nog los.
1_SANY0941.jpg

1_SANY0940.jpg
Dan nog even de high elf scouts. Deze zie je niet vaak. Ze zitten altijd verscholen in de bossen. Kom je ze tegen, succes. Maar goed nu wilden ze ineens op de foto. Die kans krijg je niet vaak, dus hup erbij.
1_SANY0939.jpg

Met de rest van deze rokjes dragers ben ik nog bezig. Maar omdat ik zoveel projecten heb lopen nog even geduld. Er komt zeker een verslag van. cute
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Nu begin ik te begrijpen waarom je al enkele prijzen hebt binnengehaald met je schilderwerk :D

Ja hé?
We hebben hier in elk geval een goede leermeester voor de wargames-figuren.
 
Hey Rik,

Wat een prachtige figuren cute Nu weet ik bij wie ik moet zijn als nog eens een piloot wil schilderen cute

Heb je nog wat foto's van deze :

1_SANY0910.jpg

Dis is echt supermooi !!!!

Ik wil al héél lang een model van een adelaar maken, maar jij bent de allereerste van wie ik een dier-model zie.

Weet jij of er kits van vogels zijn op grotere schalen ?

Groeten

Pascal
 
Laatst bewerkt:
Ik heb wel eens dieren gezien die groter zijn. Ik zal eens een paar plaatjes voor je schieten en dan met een liniaaltje erbij, kun je de maat zien. :D
 
Hey Rik,

Ja zou leuk zijn. Wat soort vogel is dit ? En weet je ook het merk en waar ik zulke vogels kan vinden ?

Groeten

Pascal
 
Deze is van Warhammer, het is de High elf Eagle, kost maar een paar euri, kun je in een warhammer winkel zo kopen. cute En ik denk dat scotty misschien ook wel iets kan betekenen. verdacht
 
Hey Rik,

Is dit dezelfde ?

Great_Eagle_lg.jpg

Bron : GW Online : Warhammer : High Elves : High Elves Miniatures


Wat een prachtig model zeg !!!!

Pascal
 
Laatst bewerkt:
Yep dat is hem, zet je even een link waar je de foto vandaan heb. cute
 
Ik weet een grote warhammer winkel zijn, maar dat is helaas in Helsinki :)
 
Waar kom je vandaan? Dan zal ik even een plaatsje in de buurt op zoeken. Ik heb de adressen wereldwijd. :D
 
Ik weet een grote warhammer winkel zijn, maar dat is helaas in Helsinki :)

D'as prima ik woon ook in ............ was het maar waar :(( Het land van de blondines met die mooie grote ............ ogen. :D

Ik woon in Houthalen, d'as niet zo ver van Hasselt vandaan. Jammer genoeg niet veel blondines met die ........

Au revoir mes amis cute

Páscál
 
D'as prima ik woon ook in ............ was het maar waar :(( Het land van de blondines met die mooie grote ............ ogen. :D

Ik woon in Houthalen, d'as niet zo ver van Hasselt vandaan. Jammer genoeg niet veel blondines met die ........

Au revoir mes amis cute

Páscál

Dan moet je in Zweden zijn. Daar is het beste materiaal te vinden ^^
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan