Hoofdsponsor

1/12 Kawasaki Ninja ZX-RR [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
@ Fred : is inderdaad wel niet gemakkelijk een detail set , maar ieder van ons hier zou het wel kunnen
realiseren hoor , de eerste dagen voor de bouw is het noodzakelijk dat je wel goed alles bekijkt van
je plan bouwdoos en die van top studio zelf en aantekeningen doet waar alles komt of naar toe
gaat
Daarom bouw ik eerst alles voor ik begin met de schilderwerken zodat ik alles kan aanpassen
zonder verder schade van verf te hebben

@ Wim 500 : Thanks , krijg rode wangen al voel ik me geen top bouwer

@ Lesley : zijn inderdaad mooi up-date sets , net help veel hoe anderen hem hebben gebouwd
heb hier ook stuk of drie middel en super detail sets liggen ( jammer wel duur in aankoop !)
bouw nu nog met een kleine set om te leren mee om te gaan en een extra set voor vorken van
tamiya maken het wel compleet af een bike

@ Peter : zal ik zeker doen , allez mee brengen naar de clubavond he

@ bubblegum : Thanks , bouw eerst alles en dan begin ik omgekeerd alles te schilderen of AB
carénage eerst en dan de motor

@ Bart : thanks makker , fijn werk : als ik jou dingen zie dan pas weet ik wie fijn werk bouwt
dan voel ik me een bouwerke tegen over jou he :D
 
dag gasten ,

eerst een kleine uitleg : dit was een moeilijke bouw opzicht zelf , decals waren super moeilijk
alsook heb ik geen tussen foto's meer gedaan van de bouw zelf wegens ernstige problemen
ten huize zelf en met de bouw was het niet veel beter maar na vele inspannigen toch tot een
goed einde gekomen met deze kit

de foto's

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

gr tom
 
Tegenslagen of niet,
je hebt weer een prachtig racemonster gebouwd.
Schitterend.
 
Tja, als je dat allemaal kan !!!!!!!!!!
Een prachtige machine, Tom.
Netjes en zeer verzorgd gemaakt
 
ziet ercferm gelukt uit, mijn gedacht... hopelijk kan ik deze binnenkort eens bewonderen..
 
Tegenslag...waar dan?
TOP moto geworden Tom :wow:

Fred
 
Sluit mij volledig aan bij de anderen. Pracht model geworden.
Dit is zeker een prijzen pakkertje.

Mark
 
alvast bedankt gasten


dit is wat er allemaal verkeert is gegaan :
heb twee decal vellen moeten gebruiken om tot dit resultaat te komen ( dus diep in de buigel moeten gaan aan centen)
had problemen met de vernis en de schroeven van de carénage werkten niet goed mee
de stang voor het schakkelen van versnellingen zit gebogen ipv mooi recht
sommige kabels moeten aanpassen die anders aangegeven waren door topstudio om alles passend te krijgen


gr tom
 
GEWOON PRACHTIG!!!!
Heb de kit hier ook liggen omdat ik 't een prachtig machien vind,ma er aan beginnen....
Noem 't een doosje erbij voor de collectie!!!
Blijf u in stilte volgen!!!!!

Grtz,Bart
 
Prachtig gedaan Tom echt top!!!
Is het het standaard zadel of een custom? ziet er te mooi uit om standaard te zijn!
 
alvast bedankt gasten voor de compelmenten


frank , de zadel is met leder over trokken
 
Dacht het wel dat het een customzadel was knap gedaan!!!!!
 
Zeer fraai, complimenten.
Ziet er strak en proffesionel uit.
 
is heel subliem uitgevoerd, mooie kleurenpalet ... supermodel !!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan