Hoofdsponsor

Anders / onbekend In betere tijden... [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.

dancooper

Well-known member
Registered
Lid geworden
15 dec 2007
Berichten
3.425
Tegenwoordig schijn ik er niet meer in te slagen een kit helemaal af te bouwen, dit wegens diverse oorzaken (prive). Toch is dit niet altijd zo geweest, en om te bewijzen dat ik in betere tijden toch redelijk resultaat kon behalen een paar fotootjes van een moto'tje die helaas ten prooi gevallen is aan kleine kleuterhandjes vooralleer ik het ooit kon afwerken.

Tech3Achterbrug.jpg

Tech3Blok.jpg

Modelbouw012.jpg

YZR500naked.jpg

Modelbouw011.jpg

O ja, ook ooit nog afgebouwd (met verlichting), maar helaas aan dezelfde kleuterhandjes ten prooi gevallen :

R1completed.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dan, maak je niet druk,

het komt echt wel weer. straks zit je gewoonlekker te bouwen en gaat het allemaal weer zoals vanouds. Neem de tijd en de rust om de zaken op te lossen. Tot die tijd, kan het een therapeutische tijd zijn. En komt het niet af. Geeft niets. cute
 
Je goeie tips zeggen meer dan afgewerkte topics dus don't worry.
 
Bekijk het leven een beetje als een modelbouwkit.

Forceer je het dan heb je alleen maar misere en frustraties. Doe je het rustig dan lukt alles en heb je volop plezier.
 
Hoi Dan,

We hebben allemaal soms eens onze momenten waar het eventjes niet altijd meezit om met onze hobby bezig te zijn.
Dit kan verschillende oorzaken hebben (privé-situaties, tijdsgebrek, enz. enz.) maar wees gerust, eens komt de tijd terug dat je er terug volop tegenaan zal gaan.

Doe maar rustig aan zodat het lijntje niet breekt.


Droop (die nooit heeft getwijfeld aan Dan's modelbouwkunnen en die er nu ook, wegens tijdsgebrek, niet in slaagt om aan z'n projekten verder te werken.)
 
heb ook zo nog een kit liggen van de ns500 honda in schaal 1/12 van tamiya met startende rijder (katayama of freddie spencer of nog een italiaan)

ben zo ver geraakt dat ik er eigenlijk enkel nog de body en de voorvork moest op bevestigen. heb de kit nog eens bovengehaald en zie nu dat de voorvork met stuur en het raampje verdwenen zijn dacht nu nog eens verder te doen

denk er wel aan het model op te frissen en dan gewoon zonder voorvork te showen en met de body en het voorwiel die ernaast liggen of zo

moet wel nog eens grondig onder handen genomen worden wat herschilderen enz
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan