Bij deze een foto van mijn hobby/pruts plek. Genoeg zooi om lekker even bezig te zijn.
Mvg.
Bij deze een foto van mijn hobby/pruts plek. Genoeg zooi om lekker even bezig te zijn.
Mvg.
Wedden dat Rik weeral jaloers zal zijn?
Daar kun je toch al iets doen hé?
Grtz,
Dominiek
We wachten af..........Wedden dat Rik weeral jaloers zal zijn?
Mvg.
Leuke hobbyzolder
Ik zie dat je ook enkele mooie boten hebt staan, zelf gebouwd ? En RC ?
Maar werk je rechtstaand ? Of zit er ergens een kruk verborgen ?
Groeten
Pascal
Hallo Pascal,Leuke hobbyzolder
Ik zie dat je ook enkele mooie boten hebt staan, zelf gebouwd ? En RC ?
Maar werk je rechtstaand ? Of zit er ergens een kruk verborgen ?
Groeten
Pascal
1 boot heb ik helemaal zelf gemaakt maar die staat niet op de foto, de meeste zijn geschikt voor RC.
De meeste RC modellen moet je zelf nog afbouwen met bijgevoegde onderdelen. Ik heb een aantal boten in de loop der tijd tweedehands gekocht die ben ik aan het opknappen / veranderen. Oude of kapotte onderdelen vervangen en opnieuw in de verf zetten is de bedoeling.
Rechtstaand.......dat kan alleen in het midden, er staat een stoel verborgen achter de zeilen van mijn Optimist.
Dat gaat prima.
Mvg.
Ik zie daar heel wat mooie spullen staan op die zolder.
Droop
Ja.......................ik ook.Ik zie daar heel wat mooie spullen staan op die zolder.
Droop
Heb nog wel wat uurtjes te vullen voor dat alles klaar is. Ben opgehouden met kopen eerst maar eens wat afbouwen. (op advies van mijn vriendin)
Mvg.
[QUOTE=F. Werkhoven;7865](op advies van mijn vriendin)/QUOTE]
ah, advies.
Dat heet nu zo :p
Heb je er ervaring mee Chris?ah, advies.
Dat heet nu zo :p![]()
Het begint altijd met één dan komt er een tweede al snel volgt er een derde..................voor je het weet heb je er al tien. Ze heeft wel een beetje gelijk.........beetje maar!
Mvg.
Grtz,
Dominiek
Het begint altijd met één dan komt er een tweede al snel volgt er een derde..................voor je het weet heb je er al tien
Euuuhhh, ik veronderstel dat dit niet over de vriendin gaat ????
Pascal
Ik denk het niet.Euuuhhh, ik veronderstel dat dit niet over de vriendin gaat ????Eén is wel genoeg.......anders heb je nog meer "advies".
Wees gerust er zit nog een behoorlijke afstand tussen die twee.Laat ze nooit in met die van mij hé.......
Wij wel......Ze heeft me onlangs gevraagd wanneer ik een winkeltje ga beginnen. Ik heb haar geantwoord dat je daarvoor minstens 100 dozen moet op stock hebben, en ik heb er maar 80....
Ze kon er niet echt mee lachen....
Mvg.
Kijkje in een andere keuken. Voor de verbouwing was dit nog een gedeelte van een slaapkamer. Het is klein
maar beter iets dan niets. Pas op met claustrofobie...........
Mvg, Folkert
het is wel erg klein maar zoals jij je boten stapelt kunnen er nog vele bij komen zie ik.
ziet er best gezellig uit om in te hobyén maar voor een kofie klets tog iets te klein
Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op: