Hoofdsponsor

1/6 Sd.Kfz.250/3 (Taowan 1/6) [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wel Droop, heel iets anders dan uw slepers en vissersschuiten! Maar niet minder mooi gedaan, en het 'stripverhaal' maakt het nog eens extra leuk om volgen.
Wordt deze ook RC? Lijkt me voor zo een halftrack niet eenvoudig. Al denk ik wel dat je genoeg ervaring hebt om dit op te lossen!

Groetjes, Johan
 
Hey Luc, was je weer even kwijt :-$
Je bent weer goed bezig geweest zie ik, prachtig en grappig wat je hier laat zien Applaus
 
het is een plezier om dit te volgen

mooie update van de 250, droop
 
Einde

De mannen hebben nog de laatste werkzaamheden aan de 250 aangebracht en hiermee is aan dit bouwverslag nu ook een einde gekomen.
Het voertuig heeft ondertussen in het mini-museum'pje al z'n plaatsje gekregen.

Enkele foto's:

DSCN4084.jpg

DSCN4083.jpg

DSCN4082.jpg

DSCN4081.jpg

DSCN4080.jpg





Einde.
 
Ja, hallo kroket (om het met de woorden van Ben Crabbé te zeggen). Dat is een schitterend museumpje dat je daar hebt Droop.
Als ik ooit eens in de buurt geraak, kan ik het dan eens komen bezichtigen ?
Overigens weer een schitterend afgewerkt model, zoals we ondertussen van je al gewend zijn.
Nu op naar de werkzaamheden aan de Mercedes...

Mark
 
Prachtige aanvulling voor je mooie verzameling Droopke,alleen jammer dat dit schoon verhaal ten einde is.
Of zeggen we .....op naar het volgende verhaal ;)
 
mooie verzameling en een prachtig project.
Op naar het volgende en dat volg ik zeker.
 
Bedankt mannen. ^^


@ Mark: Als je in de buurt van Evergem bent, spring dan maar gerust eens binnen.Dan kan je eens kennis maken met Erika en haar bemanning (oh ja, die ken je al van op de beurzen. :laugh: ) en de rest van de 1/6 bende. Ook het mini-museumpje met o.a. z'n drie Duitse 1:1 figuren kan je dan eens bekijken.
De koffie zal klaar staan. :D


Droop
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan