Hoofdsponsor

1/6 Sd.Kfz.250/3 (Taowan 1/6) [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Lang geleden dat ik nog eens kwam piepen. Mooie vorderingen Luc!
 
Bedankt jongens.

Maar voorlopig:


frigo.jpg



Tot binnen een paar maanden!
 
Het panzer III-project heb ik moeten afzeggen zodat we alsnog totaal onverwacht hier verder kunnen gaan.


070.jpg


071.jpg



Droop
 
lol droop, die soldaten dienen nu ook voor alles hé
 
Ja, helemaal mee eens Davy. Maar blijkbaar doen die kartoffelen und wurst van frau Droop wonderen:D:D:D
Deze jongens kunnen tegen een stootje ;)

Mark
 
De radio.

Die Kartoffeln mit würst und zwiebeln van mijn half trouwboekje doen inderdaad wonderen hoor.
Kijk maar eens naar mijne buik. :laugh::laugh:

BBQ.gif


072.jpg


073.jpg


074.jpg


075.jpg


076.jpg


077.jpg


078.jpg


079.jpg




Wordt vervolgd,
 
Droopke,

Prachtige update weer,je bent ons weer aan her verwennen hé ;)
 
Nu weten we ook weeral waar dat buikje van den Droop vandaan komt...:laugh::laugh::laugh::laugh::laugh:

Toch weer een knappe update ook Droop.

Mark
 
Thanks guys.

De zendinstallatie heeft ondertussen z'n plaats in de half track gekregen:

080.jpg


081.jpg


082.jpg


083.jpg
 
Nu zijt ge toch wel stiekem foto's in een "echte" 250 gaan nemen hé Droop ? ;):)
Netjes gedaan. Precies echt.

Mark
 
Bedankt Mark! ;)


084.jpg


085.jpg


086.jpg


087.jpg



Zoals jullie kunnen zien ben ik een tijdje met andere zaakjes bezig geweest maar nu:


088.jpg


089.jpg


090.jpg


091.jpg


092.jpg


093.jpg
 
Luc'ske,

Schoon werk hier hoor!

Vraagje:
Die Revell Color Stop, gewoon met een penseel aanbrengen?
Smeert dat makkelijk?
En met wat kun je achteraf het materiaal reinigen waar je mee aan het werk bent gegaan (bv penseel)
 
Hoi Dominiek'ske,

Die Color Stop kan je gewoon met een penseeltje aanbrengen hoor. Dat spul vloeit makkelijk open en laat zich heel gewillig aanbrengen.

Voor het reinigen van het penseel gebruik ik trichloorethyleen maar ik denk dat elke thinner hier wel zal aan voldoen.
 
Hey Droopke,

Bobby kan al spelen met de zender.........;),hoppa het instrumentenpaneel is nu ook klaar,en met de vlag er boverop worden ze zeker herkend door de Luftwaffe.Het blijft spannend en mooi om dit te volgen !
 
Hoi Droop, kan je eens een foto nemen met al je voertuigen naast elkaar?
 
@ Peiper: bedankt maatje. ;)

@ Tom: Oei oei oei, dat zal een grote foto worden dan. :laugh:
Eens kijken wat we zoal hebben (alles op schaal 1/6): M5A1 Stuart, StuG IV, Kubelwagen, Kettenkrad, BMW R75 met sidecar, Sd.Kfz.250/3, Willys ambulance jeep, mercedes roadster (ss uitvoering), de Tiger I en een fiets. :D
 
Ja Droop, dat is een heel wagenpark.
Gelukkig dat het de kleine elektrische versies zijn, anders betaalde gij u blauw aan diesel en benzine...:laugh::laugh::laugh:

Mark
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan