Hoofdsponsor

1/48 "Gemini splashdown" (Revell) op turntable

Status
Niet open voor verdere reacties.

bubblegum

Well-known member
Registered
Lid geworden
26 mrt 2009
Berichten
2.434
Nou luitjes hier een van de twee modellen die ik dit weekent heb afgerond , deze eerste is van de nieuwe uitgave van revell de mercury gemini kit schaal 1/48 :

RevellGeminiOP.JPG


Ik heb dit keer het stukje zee op een turntable gemaakt , deze turntable loopt op batterijen en draait mooi rond .

de popjes zijn 1/48 militair parachutisten en van een van hun heb ik de backpackparachute geschuurt in luchttanks , de kopjes iets gladder en het lijfje en ze zijn slick genoeg als uitstraling duikers :sleep:

001~70.jpg

002~66.jpg

003~74.jpg

004~71.jpg

005~58.jpg

006~64.jpg

007~61.jpg

008~61.jpg

009~53.jpg

010~41.jpg

011~37.jpg

012~40.jpg

Ik heb er ook een klein youtube filmpie bij in old look funktie , is wel kort maar aardig .

http://www.youtube.com/watch?v=xUM6jJeuHww

tot zover dit leuk diorama
 
Heel knap Bubble. Komt er een glazen of plastic stolp over de turntable ?
 
Knap gedaan Bubble. Die zee vind ik heel mooi gemaakt. Ik verschiet van hoe klein die capsule eigenlijk is.
 
Niet slecht gemaakt, maar als je me toestaat... de zee lijkt me nogal pudding-achtig en iets te blauw... enfin: gezien de moeilijkheidsgraad van een dergelijk dio, wat mij betreft toch een 9/10!
 
Wederom een schitterend project :).
Vruchtbaar weekend geweest ;).
 
Dankje luitjes , ja je moet um in het echt zien ik vind de kleuren niet echt geslaagt via de camera , er komt een stolpje op , doorsnede van dit diorama is 17 cm , de zee ziet er meschien iets dik uit , maar ik moet iets met de diepte doen ivm de de capsule , wat je boven ziet de zee ziet zit er ook in spiegelbeeld aan de onder kant van het water
 
Mooi hoor, maar ik heb eigenlijk wel een beetje het zelfde probleem met dat zeewater... als hobby duiker heb eerlijk gezegd ook nog nooit een stapeltje zee gezien. Misschien een ring platsen zodat dat water geen stapeltje vormt ?
 
dankje kerel ,, ja daar dacht ik ook al aan , alleen heb ik dat geprobeert op de turn table , maar die kon het gewicht niet meer aan , next time op een houten base
 
Prachtig bubble, mooi project.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan