Hoofdsponsor

Vragen over "Model van het jaar"

Beyond

V.I.P.
V.I.P.
Lid geworden
27 jun 2008
Berichten
12.030
Hier kan je terecht met alle vragen ivm deze topic.
 
Mag je maar één model inschrijven of zoveel je wil zolang ze maar in 2012 zijn afgewerkt?
 
Inderdaad, je mag er zoveel inschrijven als je wilt áls ze maar in 2012 gereed gekomen zijn.

Fred
 
ik heb vanmorgen nog een keer de modellen bekeken die zich inschreven voor "model van 2012"... tien tot nu toe die allemaal stuk voor stuk aan elkaar gewaagd zijn wat kiezen zeer moeilijk maakt mede door de diversiteit van de modellen.
Daarom vraag ik me af of er niet beter in rondes kan worden gewerkt: "voorselectie, halve finale, finale"?

Hoe zie ik dat?

Voorselectie: Iedereen mag vier modellen nomineren, de vier met de meeste stemmen gaan naar de halve finale.
Halve finale: Iedereen mag twee modellen nomineren, de twee met de meeste stemmen gaan naar de finale.
Finale: Dit spreekt voor zich, het model met de meeste stemmen is winnaar.

Voel jullie niet verplicht, het is slechts een voorstel om het kiezen iets gemakkelijker te maken.
 
Beste Walesha, als we op die manier te werk zouden gaan, dan weten we pas tegen eind volgend jaar wie er gewonnen heeft.
De modellen mogen ingeschreven worden vanaf de eerste dag van het jaar tot het einde. Als je dan pas kan beginnen met voorselectie, dan halve finale en finale,.... Ik moet er geen tekeningetje bij maken hé :wub:
We doen het gewoon zoals beschreven in het reglement, en er worden geen veranderingen gedaan.
 
Nadeel volgens mij aan hoe het nu is (zeker niet slecht bedoelde commentaar) is dat beginners hier nooit aan mee zullen doen omdat ze weten dat ze eigelijk tegenover de gevorderden geen kans maken.
Misschien een ideetje om te implementeren vanaf volgend jaar om met categorieën te werken.
Beginners, gevorderden, anciens ofzo.
Tis maar een idee he
 
Nadeel volgens mij aan hoe het nu is (zeker niet slecht bedoelde commentaar) is dat beginners hier nooit aan mee zullen doen omdat ze weten dat ze eigelijk tegenover de gevorderden geen kans maken.
Misschien een ideetje om te implementeren vanaf volgend jaar om met categorieën te werken.
Beginners, gevorderden, anciens ofzo.
Tis maar een idee he

Beginners, gevorderden, anciens ??? moet je eigenlijk niet aan denken vindt ge zelf uw model mooi en voldoet het aan het reglement gewoon mee doen. Ik doe ook mee aan deze wedstrijd gewoon om dat ik mijn model mooi vind. Het is voor mij ook zo goed als nieuw die plastiekbouw, maar laat zien wat je kunt en heb vertrouwen in u zelf en uw model. Mee doen is belangrijker dan winnen! ^^ ;)
 
Hey kawa... Een beginner ben je nu toch niet bepaald meer he....jouw werk zou hier al niet misstaan....dit is voor ons ook de eerste keer dat we dit organiseren maar we zullen jou idee zeker evalueren voor volgend jaar....eerst zien hoe de eerste editie loopt....

Groeten jonas...
 
Persoonlijk vind ik dat Big Jim het beste verwoord....
Meedoen is belangrijker dan winnen ;)
 
twas maar een ideetje, en trobwal, ik geen beginner????? das een goeie :p (maar wel een mooi complimentje :D )
 
Stemming is reeds open van 15 december, en loopt nog tot 15 januari.

Nog 21 dagen dat er dus kan gestemd worden
Laat dus nog jullie stem horen en maak enkele medebouwers gelukkig ;)
 
Zo, dit jaar (2015) zijn er al 13 inschrijvingen voor model van het jaar :)
Wie dit jaar één (of meerdere) model(len) heeft afgewerkt kan deze nog steeds inschrijven tot 15 december. Vanaf 16 december kan er dan terug gestemd worden op jullie keuze :)
Hoe stemmen?
*Stuur jullie top 3 door naar Camaro69 EN naar mijzelf (Beyond).
*Jullie nr 1 krijgt dan 5 punten, nr 2 krijgt 3 punten en nr 3 krijgt 1 punt.
Nadien wordt alles opgesomd en vergelijken Camaro en ik of we dezelfde uitslag hebben, en deze wordt dan bekend gemaakt...
Veel suk6 aan de deelnemers.
 
Het jaar loopt weer stilaan ten einde.
Hoog tijd om je projecten welke je hebt afgewerkt in 2015 in te schrijven ;)

Momenteel reeds 17 inschrijvingen
 
Nog even ter attentie brengen hoe je kan stemmen:

Hoe stemmen?
*Stuur jullie top 3 door naar Camaro69 EN naar mijzelf (Beyond).
*Jullie nr 1 krijgt dan 5 punten, nr 2 krijgt 3 punten en nr 3 krijgt 1 punt.
Nadien wordt alles opgesomd en vergelijken Camaro en ik of we dezelfde uitslag hebben, en deze wordt dan bekend gemaakt...
Veel suk6 aan de deelnemers.
 
Bericht aan alle leden.

Momenteel nog niet zoveel stemmen binnen gekomen, dus graag even vijf minuten van jullie tijd om even jullie top 3 door te sturen.
Stuur deze door via PB naar zowel mij (Beyond) als Camaro69 (voor controle)
Het zou leuk zijn voor de deelnemers om te zien dat jullie toch begaan zijn met de afgeleverde modellen ;)
Hopend op een massale opkomst in het stemhokje :D

Mvg en de beste wensen voor het komende bouwjaar.
 
Geachte modelbouwers,

Mag ik nog eens vragen om even de tijd te nemen om jullie stem uit te brengen voor het model van het jaar?
Het is altijd leuk voor de deelnemers om te zien welk model jullie voorkeur heeft.
Stuur jullie top 3 door via PB.
Meer hoef je niet te doen :)

Dank bij voorbaat.
Beyond
 
Geachte modelbouwers,

Bij deze is de stemming voor Model van het jaar 2015 afgelopen.
De stemmen zijn geteld, en het was spannend :)
Alle modellen welke zich ingeschreven hebben zijn de moeite waard om als winnaar aan te duiden, echter er kunnen er maar drie op de eretribune geplaatst worden, en dat zijn de volgende geworden:
Op de 1e plaats*15 VW T1 (1/24) Bouwer: Ron
Op de 2e plaats*10 Die Uberfahrt - Fall Gelb Mei 1940 (1/35)Bouwer: InFlandersFields
En op de 3e plaats*04 Blue Marlin (1/200 ) Bouwer: Homeghost

Van harte proficiat aan de winnaars, en bedankt aan allen die de moeite hebben genomen om hun stem uit te brengen ;)
 
Iedereen bedankt die een stem op mij heeft uitgebracht.
Rik en Ron ook gefeliciteerd.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan