Hoofdsponsor

Vragen over "Model van het jaar"

Het is alweer een hele tijd geleden dat hier iets gepost werd, maar wie wil mag nog steeds een inschrijving doen voor "model van het jaar 2018"
 
Heb ik wat gemist??
 
Nee hoor Ron :nowink:
Er heeft zich nog geen enkel model ingeschreven.... (dat is er "gemist" :laugh: )
Vandaar deze even onder de aandacht brengen...
Mochten er zich geen modellen opgeven, dan gaat dit topic dicht...
 
Ohw wist niet dat dit al kon vandaar :huh:
 
Moet het model dit jaar volledig gebouwd en afgewerkt zijn of is het goed als het dit jaar afgewerkt werd?
Als voorbeeld mijn Ford V3000 welke in 2017 gestart werd maar pas begin 2018 afgewerkt.

In de topic waarin naar verwezen wordt staat "afgewerkt" maar wil het toch nog eens vragen voor alle zekerheid.
 
Moet het model dit jaar volledig gebouwd en afgewerkt zijn of is het goed als het dit jaar afgewerkt werd?
Als voorbeeld mijn Ford V3000 welke in 2017 gestart werd maar pas begin 2018 afgewerkt.

"Model van het jaar" is voor modellen afgewerkt in het jaar waarin je inschrijft.
Dit is speciaal zo bepaald zodat modellen, waar vb meerdere jaren aan gewerkt wordt, ook kunnen inschrijven.
Zo ook voor modellen zoals in jouw geval Erwin ;)

Om in te schrijven, stuur de link door van de eindfoto's uit de Afgewerkte projecten van het desbetreffende model.
Daar vind ik alle info nodig om het model in te schrijven ;)
 
Solly word ook een dagje ouder :)
 
Zoals al enkele jaren de gewoonte kom ik jullie nog even lastig vallen om te vragen of jullie een top 3 voor model v/h jaar willen doorsturen via PB.
Dit kan/mag naar mezelf en/of Camaro69 doorgestuurd worden...
Alvast bedankt om even enkele minuten vrij te maken om dit te doen, al is het maar uit respect voor de bouwers die een model hebben ingeschreven...
En bij deze ook nog de beste modelbouwwensen voor 2019.
 
Zoals geantwoord in je PB die je twee min eerder hebt gestuurd is het oorspronkelijke reglement tot 15 december.
Er is een foutje gebeurd in de tekst.
Excuses zijn aangeboden, meer kan ik nu niet doen.
 
Nog slechts enkele dagen om jullie top 3 door te sturen...
Hoe meer stemmers, hoe spannender ;) ;)
 
Word toch wel een beetje benieuwd naar de uitslag of zijn we ook gehackt door de russen om de uitslag te beïnvloeden:laugh::laugh:
 
MEA CULPA, MEA MAXIMA CULPA

Door zeer drukke werkdagen, en op mijn enige vrije dag nog opgeroepen worden, is het mij een beetje ontgaan :$
Aris had er mij ook al over gecontacteerd...
Maar soit, mijn excuses voor het oponthoud.
Dan komt hier de uitslag :)

Het model met de meeste stemmen heeft gewonnen :))
 
woehoe... proficiat aan de winnaar, diegene die dus het meeste aantal stemmen heeft ontvangen... ;-)
 
Gefeliciteerd Bart en bedankt aan de luitjes die de moeite hebben genomen om ook iets in te zenden om het jaarlijks terugkomende item in leven te houden :(
 
Yep met Ron eens, leuk dat jullie je projecten hebben ingezonden en gefeliciteerd aan de hoogst geëindigden.
 
Allemaal gefeliciteerd, Bart met je Schip en Ron, meer inzendingen betekend meer verspreiding, jij met de twee. En alle deelnemers gefeliciteerd.
 
Gefeliciteerd Bart en Ron met jullie behaalde winst Applaus

Prachtige modellen !!!

Feestelijke groeten :240::):
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan