Hoofdsponsor

Vragen over "Model van het jaar"

Ron je hebt t verdient. Wat ik zo geniaal vind aan de bus is die witte deur erin. Dat geeft het net iets meer. Bedankt voorde felicitatie en ook Rik gefeliciteerd.
 
joepiiiiieeee aan de overwinnaar en ook nog een hele dikke proficiat aan alle andere deelnemers ik vond ze allemaal winnaars
Tof gedaan mannen
Marc
 
Proficiat aan de drie winnaars ;) echt verdient.
 
'k was dit even uit het oog verloren. Bedankt aan degenen die hun stem hebben uitgebracht.

Proficiat aan Ron en Homeghost.

Groeten Rik
 
Er zijn dit jaar blijkbaar niet veel modelbouwers die hun werk(en) hebben ingeschreven voor Model van het jaar 2016 :(
Maar jullie kunnen vanaf nu wel jullie stem uitbrengen voor diegenen die dit wel hebben gedaan..
Stemmen doe je door je TOP 3 door te sturen via PB naar Camaro69 en mezelf (Beyond)
Zend ons de NR's door die bij de modellen staan in de volgorde van 1e plaats, 2e plaats en 3e plaats.

Vb:
1e plaats: 8
2e plaats: 13
3e plaats: 24

Zo is het voor ons makkelijk om de scores bij te houden ;)
Bedankt voor jullie aandacht en veel suk6 aan de deelnemers :)
 
Effe zoeken, ik moet dus 2 pb mails sturen. Wat ik eigenlijk denk, kan het item niet ergens als boven aan gehouden worden??
 
Effe zoeken, ik moet dus 2 pb mails sturen. Wat ik eigenlijk denk, kan het item niet ergens als boven aan gehouden worden??

Indien je maar één pb verstuurd komt het ook wel in orde hoor ;)
 
Stem uitgebracht per PB aan beide , Beyond & Camaro69 !
 
Eveneens mijn stem geplaatst via PB...!!!

Grtz yves,
 
gewoon even terzijde... is het niet beter om voor de volgende keer te kiezen tussen de maandwinnaars?
 
stem o.k. ................................
 
gewoon even terzijde... is het niet beter om voor de volgende keer te kiezen tussen de maandwinnaars?

De winnaars v/d maand zijn vrij om hun model in te schrijven, maar dit gebeurd niet automatisch.
Bij model v/h jaar is het zo dat ieder model hier op het forum gebouwd, zich kan inschrijven, niet enkel de winnaars van Model v/d maand. ;)
 
Omdat ik niet genoeg om jullie aandacht kan vragen :nowink:, hier ook nog maar eens vragen om jullie TOP 3 van Model van het jaar 2017 door te sturen via PB naar Camaro of mij. ;)
 
Top 3 doorgestuurd :)

Dat de stemming van de top 3 talrijk mag zijn , want het zijn stuk voor stuk mooie werken !
 
Een tiental leden hebben reeds hun top 3 doorgestuurd :)
Laat ze maar komen, die stemmen.
Hoe meer stemmen, hoe spannender het wordt ;)
 
Elke dag komen er stemmen bij :)

Indien jij het nog niet gedaan hebt :06:, neem dan even de tijd om uit deze lijst je favoriete top 3 door te sturen naar Camaro69 en/of naar mij, Beyond ;)
 
De eerste 3 weken januari zijn voorbij, morgen gaat toch de stemimg sluiten, of heb ik nog een paar dagen?
 
Nog een goede week en het is afgelopen om te stemmen.
Neem even de tijd en stuur ze maar door naar Camaro69 en/of Beyond ;)
 
Slechts 1 !! dag om jullie top3 door te sturen mede modelbouwers.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan