Hoofdsponsor

1/24 Engine hoist platform scratch

Schaal 1/24 - 1/25
Status
Niet open voor verdere reacties.
Amai Pat... eindelijk... het lijkt ver***d op een echte, maar kan je er geen markeringen op zetten van één of ander merk om het realistischer te laten lijken, desnoods een gefantaseerd merk (je eigen nick als merknaam gebruiken)?
Als je dit meesterwerkje in een diorama wil gebruiken, volgt er wss nog een wheatering, oliesporen enzo??

En dan nu nog een hoop gereedschap in die gereedschapsbak ... ??? :O
 
gefantaseerd merk (je eigen nick als merknaam gebruiken)?
Als je dit meesterwerkje in een diorama wil gebruiken, volgt er wss nog een wheatering, oliesporen enzo??

En dan nu nog een hoop gereedschap in die gereedschapsbak ... ??? :O

Jup doe ik allemaal nog tijdens de scratch van de toekomstige garage he Walter,het merk zal Doomlift worden trouwens ;)

Bedankt voor je commentaar ik ben er best fier op op dit kleine dingetje:)
 
Knap gedaan Patje, dat ziet er echt heel goed uit. Zou perfect in een dio passen.
 
Schitterend gemaakt Patje, wat er in de nachtelijke uren al niet uit je handen komt :).
 
Euh patje, je toont nu je model uit de reclame boekjes, wanneer toon je nu is je model ? Grapje :) Zou echt bijna zo denken . Maar sprakeloos !!!
 
Knap gedaan Patje, dat ziet er echt heel goed uit. Zou perfect in een dio passen.

Inderdaad Christophe gaat ook gebeuren,stel je voor zeg dit werd vervaardigt met styreen dat ik kocht van jou dus he.
 
Potverkoffie Patje.....met een kleurtje erop,is het helemaal afgewerkt,prachtig hoor!
Het is net 1/1 die uit de catalogus komt voor garagisten!
Je vele geduldige werk aan dit projectje wierp dan ook zijn vruchten af,je mag(moet) fier zijn op je realisatie Applaus

Groetjes Filip
 
Zeer geslaagd projectje ! kan zo de schappen in.... wordt tijd dat je gaat leren resin gieten ;)

Nu schilderen graag :8
 
Amai nie, das echt wel "sjiek" zunne doomwad,
Nu met de lak erop is hij idd wel prachtig :D
Je mag terecht trots zijn op dit projectje

mvg

Patrice
 
Even deze niet gevolgt , bravo kerel , zeer geslaagt !!!!!!!!!!!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan