Hoofdsponsor

1/24 Persing 72 luxe jacht scratchbouw 1:24 [DONE]

Schaal 1/24 - 1/25
Status
Niet open voor verdere reacties.
Geweldig resultaat Ron. Je hebt het toch maar weer gedaan. :P Het is dus als vanouds van niets iets maken. En hoe. :O

Ik kan dus niets anders dan vol lof spreken over jou kunsten. En natuurlijk kijk ik steevast naar je volgende project de Kursk. Deze heeft toch een speciaal plaatsje bij mij.

Verder een erg mooi filmpje. Deze is mooier dan die van de Sub. moet ik zeggen. Al moet ik zeggen dat ik niet de vinger kan leggen waardoor deze beter is. :|Dus wat je ook gedaan hebt. Dat weer mooier en beter maken met de Kursk.
 
Ik zie dat dit project is afgelopen, kan alleen maar zeggen "GEWELDIG".

Allen je maakt het jezelf wel erg moeilijk om telkens met een nog beter resultaat te kunnen komen.
 
Dank jullie wel voor de lovende woorden.

Bij de KURSK kan ik me weer verbeteren,met de romphuid.
Daar ligt de uitdaging erin.Deze bestaat uit tegels van hard rubber.

Ik weet al hoe ik dit ga doen,maar ik moet het wel eerst eens waarmaken^^.

De Persing was een schoonheids uitdaging.
En het meeste plezier ervan heb ik aan de dekken.Daar ben ik erg trots op.

Ron.
 
Proficiat Ron, om van niets zo iets moois te maken, chapo, mooi filmke ook trouwens.
Applaus Applaus Applaus Applaus Applaus
En dan nu het bouwverslag van de KURSK volgen, maar eerst de eindfoto's nog -foto-
 
Dank je wel,de eind foto`s komen er snel aan.Rik gaat dat voor mij verzorgen.

Ron.
 
Ook van mij een dikke proficiat van dit prachtige project. Het is echt een schoonheid geworden waar je trots mag op zijn!
 
Mooie eindfoto's Ron :) , maar ze zijn allemaal binnen genomen. Vind ik toch wel jammer, gelukkig is op het filmpje de Pershing wel buiten te zien, dan komen de lijnen en vooral de kleuren heel mooi naar voren.

Prachtige reproductie van de Pershing 72, schitterend werk en weer een heel erg boeiend en leerrijk bouwverslag. Bedankt om dit met ons te delen Ron ;)

Groeten, Pascal
 
Dank je wel,Pascal.Ik vond het ook leuk om te delen met jullie allemaal.

Er komt waarschijnlijk,over een tijd,een drie dubbel deks yacht.
Een eigen ontwerp:8.

Maar eerst nog de KURSK en waarschijnlijk komt er daarna nog een onderzee boot achteraan.
Maar evengoed kan het toch zijn,dat ik tussen al die project door een start maak aan een nieuw yacht.
Is erg leuk om yachten te bouwen,en zeer leerzaam.Ik heb een aanbod gekregen van een NEderlands yacht om wederom een yacht te bouwen,met hun ondersteuning inmiddels.

Niet in opdracht,maar wel met technische ondersteuning.En dan heb ik nog Rene Lub,een ervaren interieurbouwer/scheeps ontwerper die mij graag ondersteunt hierin.Om een perfecte romp ontwerp te maken.

Maar dan moet ik wel eerst een flink stuk op weg zijn met de KURSK.

Ron.
 
Ik heb een aanbod gekregen van een NEderlands yacht om wederom een yacht te bouwen,met hun ondersteuning inmiddels.

Niet in opdracht,maar wel met technische ondersteuning.En dan heb ik nog Rene Lub,een ervaren interieurbouwer/scheeps ontwerper die mij graag ondersteunt hierin.Om een perfecte romp ontwerp te maken.

Dat is heel goed nieuws :) Ik herinnner mij een ontwerper die heel eenvoudig is begonnen met wat schetsen en modellen. Op een dag al zijn moed bijeen heeft geraapt en met wat ontwerpen naar een bekende autofabrikant is gestapt, en nu wereldwijd bekend is. Zijn naam is Pininfarina ^^

Dus wie weet maakt Ferretti in de toekomst wel een Pershing met aan beide zijden een mooi plaatje : "Designed by Homeghost" ;)

Groeten, Pascal
 
Als niet-botenbouwer ben ik natuurlijk rijkelijk laat beste Homeghost, maar evengoed : wat een meesterlijk project was dit, en al even origineel. Ik heb genoten van je filmpje over de bouw in een notedop. Er zitten hier op het forum toch ware master class bouwers !

GUnit.
 
Dank je wel,Gunit.

Ik ben ook nog steeds trots op haar,en iedere keer als ik aa nde KURSK bezig ben dan kijk ik ook altijd even naar haar.Al begint ze wel ondertussen wat stof te verzamelen.Maar dat hoort erbij.Een vitrine neemt teveel plaats in beslag.

Ron.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan