Hoofdsponsor

Forum Groepsbouw VW Karmann *gestopt*

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb een kleine start gemaakt met het model ,Eerst uit de motor onderdelen uit de ramen gehaald en schuren , dan in de primer .

Na het primen kijken of er dan nog bramen zitten en dan kunnen de onderdelen in verschillenden metaal kleuren .

001~71.jpg

002~68.jpg

003~76.jpg

004~73.jpg

005~60.jpg

tot zover .
 
@ Bubble, nee niet te duur, binnen mijn voorgestelde grenzen. Ben er na lang zoeken voor een bouwidee ook aan begonnen, wel veel gietgaatjes en oneffeheden in de plastiek, de neus is geen lachertje, heb er een uurtje aan geschuurd zenne, pfff... Deze morgen de chroomdelen ontchroomd en bumpers geschuurd.
 
Nou luitjes , big major problems here , had alle onderdelen netjes gespoten en en ready voor in elkaar zetten maar ik kan ze niet meer vinden :unsure: :unsure:

als ik ze niet vind is het mission not possible
 
auw zo goed weggelegt dat je ze niet meer weet liggen ?
 
Ja de delen die ik gespoten heb leg ik wel eens apart in een doosje en ik heb een hele hoop doosjes in de schuur :wub:
 
Héhé, tijd om de doosjes eens allemaal te sorteren, wie weet kom je zo nog verloren schatten tegen :D
 
Gewoon in het doosje kijken waar je ze ingelegd heb, dan heb je ze gelijk gevonden.;)


Fred
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan