Hoofdsponsor

Forum Groepsbouw VW Karmann *gestopt*

Status
Niet open voor verdere reacties.

bubblegum

Well-known member
Registered
Lid geworden
26 mrt 2009
Berichten
2.434
Nou Luitjes , hier mijn bijdrage , heb mijn andere projeckjes bijna klaar , ik neem de revell 1/16 VW Karmann bouwdoos , de uitvoering ala hotrod weet ik nog niet helemaal , ik twijfel aan gesloten of een cabrio versie , de nadruk zal zeker liggen op intrieur verandering very Gabe Lopez Gabe"s styll .

de doos : inhoud komt later

revell.big.jpg

ik kan alle kanten uit ;)

vw-karmann-ghia.jpg


Rae2Wycv4HEjjQslsVONoKIlPsX3zHYM-aoYstSaXlvOpICx4-.jpg

Volkswagen-Karmann_ghia--243260.jpg


1967_volkswagen_karmann_ghia-pic-41449.jpg


Tot zover ..
 
Veel plezier met deze.
 
hehehehe veel succes.... wil het nu net zijn dat ik zo eentje zoek in het echt als restauratie project met men broers en vader.... toffe wagen...
 
Mooi, een "kever" Karman, dit ga ik zeker volgen ;)
 
Veel plezier met de bouw van deze Rod.

Vind dit ook wel een leuke uitvoering:D:D;)
lol09-karmannghia.jpg


Fred
 
waar he je die weer opgevist , apart man :D
 
benieuwd wat je uit de mouw gaat schudden.U interieur smaak kan ik enkel toejuichen.Dan zou ik geneigd zijn om aan de buitenkant fel of flashy kleurtje met wa bling bling
 
Aparte wagen Bubble :).
Veel succes er mee.
 
Veel succes met deze Karmann. Kan je inderdaad heel wat kanten mee uit. :)
 
zoals belooft hier de inhoud van deze bouwdoos , best wel grote bouwdoos , afmeting 50 cm bij 35 cm en 12 cm hoog .
alles nog netjes in plastick verpakt mooi decalsetje en dit voor euro 15 toch wel een koop gezien de menig onderdelen voor frutsel plezier .

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

dat was dus de inhoud , veeeeeeeeel ;) onderdelen !!

maar ik begin als eerste met de engine .

Tot zover ....
 
Voor die prijs kan je deze kit niet laten liggen.
Mooie kit trouwens.
Zou persoonlijk teleurgesteld zijn in de decals, slechts één landkeuze voor de kentekenplaat, maar ja, wie ben ik hé.
Veel succes met de bouw.
 
Ik heb nog andere decals op die schaal , maar heeft een hotrod usa licence plate,s , volgens mij plakken ze daar naar eigen ontwerp / tekst ook op hun auto toch ??
 
maar heeft een hotrod usa licence plate,s , volgens mij plakken ze daar naar eigen ontwerp / tekst ook op hun auto toch ??

Show Rods doen waar ze zin in hebben.
Streetlegal moet een kentekenbewijs hebben, meestal enkel achteraan.
 
hoi Bubble, mooi projectje zenne, maar mocht je der zo nog eentje te koop weten, laat eens berichtje na, ik zoek die al een tijdje ! grtz Fil
 
AAh , enne niet zo duur ? ik ben met de engine bezig , wat een onderdelen :ohmy:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan