Hoofdsponsor

1/35 Gepantserde Minerva , Minerva Blindée [DONE]

Luc, bekijk dit topic eens aandachtig van begin tot einde, dan weet je direct waar je moet starten en hoe het in zijn verloop gaat...
 
Ok dat is goed,ik was even aan het brainstormen over het materiaal uit pvc,en waar in de buurt hier nog
modelbouw is te krijgen. ik geloof in geel. ondertussen is het avontuur begonnen,ik moet enkel nog
uitdokteren hoe ik bij deze tekst foto's kan krijgen(is niet echt mijn ding).
maar zoals ik zie,hulp krijg ik al!!! ben benieuwd.
 
Hallo Luc, het lijkt mij ook het best om mijn topic eens goed door te nemen dan zijn de meeste van uw vragen al beantwoord. Dan gewoon een eigen topic starten daar dit voor iedereen gemakkelijker is om u te volgen en kunnen we u meteen verder helpen, niet bang zijn om vragen te stellen hier zitten allemaal toffe gasten op dit forum die maar al te graag de nodige uitleg kunnen en willen geven. Starten maar als je er klaar voor bent zou ik zeggen. Veel succes!
 
Hallo Big jim,ik ben er van op de hoogte,nu enkel nog een doos zoeken,want mijn andere willy's heb ik zelf omgebouwd
en vindt het dan spijtig om deze af te breken.mijn vrouwtje is ook al mee aan het kijken voor een willy's.
dus van de moment die er is vast haken aftellen ... en bij rood licht.... Go!!
We zijn direct weg ,misschien D-Day vandaag nog.
Ik ga er dan wel een paar proberen te maken ik heb zelf 2 complete jeeps,en eentje is een Milan jeep.
Maar als ik de chassis heb kan ik verder.
zeg man,bedankt en tot later. luc
 
Luc, als je vragen hebt over een te zoeken model mag je mij die altijd stellen hoor. Ik meen te mogen zeggen dat ik redelijk goed op de hoogte ben van wat er beschikbaar is op de markt en heb reeds menig clublid hierbij kunnen helpen.
Jammer genoeg is ons Belgisch materieel niet goed voorzien in modelbouwland en zal er dus altijd veel moeten verbouwd of gescratcht worden. De Minerva is hier een goed voorbeeld van. De latere Land Rovers zijn wel beschikbaar in kits 1/35 van Revell en 1/76 van JB Models (nu Airfix) mits ombouw naar Belgische versies. Ook de Iltis is uit in resin 1/35 maar ook hier worden gigantische prijzen voor gevraagd ts 100 en 120€ en dat is ook voor mij een beetje te veel van het goede.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan