Hoofdsponsor

1/35 Gepantserde Minerva , Minerva Blindée [DONE]

Da's reeds een prachtig model, Big Jim.

Op naar de schilderwerken...

Groeten Rik
 
Bedankt mannen voor de reacties, ik moet nog wat details aanbrengen voor ik aan de afwerking kan beginnen ik ga niet tot in de puntjes alle details namaken daar ik bang ben het model te verknoeien wat zonde zou zijn. Ik zien wel hoe ver ik daar in kan gaan, tot gauw!
 
Bedankt mannen voor de reacties, ik moet nog wat details aanbrengen voor ik aan de afwerking kan beginnen ik ga niet tot in de puntjes alle details namaken daar ik bang ben het model te verknoeien wat zonde zou zijn. Ik zien wel hoe ver ik daar in kan gaan, tot gauw!
Wat die details betreft heb je gelijk, het is prettig veel details aan te brengen, maar eens het model geschilderd is, zie je der de helft niet meer van en dan is het zonde van het werk... vooral op een tento waar je de kijkers telkens weer op die luttele details moet wijzen want niemand ziet ze. Ik spreek uit ervaring!

Hey Jim... deze al gezien?

http://www.benl.ebay.be/itm/ROY-Models-Minerva-4x4-Standard-1952-RM0030-scale-1-35-Resin-Kit-/120950306132?pt=LH_DefaultDomain_23&hash=item1c29333554
 
Laatst bewerkt door een moderator:
@ Walter,

Zeer mooie kit deze zijn al een tijd geleden gemaakt geweest en zo goed als onvindbaar nu ja voor 89 euro of meer nog wel maar voor mij iets te duur, maar het blijft een mooie kit.
 
Nog een klein beetje meer, vandaag de nr plaathouders bevestigd riempjes aan de deuren van wijnflesfolie en het oorlogslicht gemaakt van een kraaltje en een stukje plastiekbuis en een antenne voetje op de achterste bepantsering.

Afbeelding005.png

Afbeelding004.png

Afbeelding003.png

De volledige GM in olive drap gespoten de banden zwart en de velgen olive drap. Als ook een laagje matte vernis.

Afbeelding006.png
 
En langzaam maar zeker op weg naar een schitterend resultaat.... wij wachten met ongeduld! :8
 
Ziet er goed uit, met het nodige scratchwerk kun je dus van een oude kit van Tamiya iets moois maken.
 
Heel mooi die scratch conversion, respect :)
Zal prachtig worden

mvg

Patrice
 
Tjah, kan er niet veel meer aan toevoegen... Ik beaam al wat hierboven gezegd is!

grtz Dave
 
Nogmaals bedankt voor de positieve reacties, nog wat details toevoegen en afwerken tot gauw!
 
Zeer mooi model dat je gemaakt hebt, echter op de laatste foto, boven het achterwiel zie ik precies nog wat lijmresten (?) op het driehoekig stukje...
Denk dat je dit nog even wat aandacht wil geven, zal anders altijd zichtbaar blijven :(
Of je kan het natuurlijk nog bedekken met iets van bepakking ofzo... ;)
 
Zeer mooi model dat je gemaakt hebt, echter op de laatste foto, boven het achterwiel zie ik precies nog wat lijmresten (?) op het driehoekig stukje...
Denk dat je dit nog even wat aandacht wil geven, zal anders altijd zichtbaar blijven :(
Of je kan het natuurlijk nog bedekken met iets van bepakking ofzo... ;)

Die verdomde macro fotografie toch :angry: :angry:, nee nee Beyond ge hebt groot gelijk zelf met het blote oog is dit zichtbaar ik zal dit een beetje aanpassen is geen zicht, bedankt voor er mij eens op te wijzen. ^^ ^^
 
Nog een kleine update, een BAR omgebouwd tot MG .30 en op het linker voorspatbord geplaatst.

Afbeelding012.png

Een PRC 10 radio ingebouwd met de lange 10 voet antenne deze was bij ons meestal in gebruik en een handsetje van koperdraad en polystyreen rondjes gemaakt met een vetergaatjes tang , een achteruitkijk spiegel gemaakt van polystyreen rondje en zilverpapier.
Maar genoeg gepraat nu -foto- kes.

Afbeelding016.png

Afbeelding015.png

Afbeelding014.png

Afbeelding013.png

Meer details ga ik niet meer toevoegen tenzij wat munitie kistjes of dergelijke materiaal dat zien we later wel, nu ga ik eerst de GM volledig verder afwerken.
 
Strak werk Jim, mooi vooral vind ik de aanvulling met de Browning !
 
Ziet er weer netjes uit :)
Mooi zo
Volg verder met plezier :p

mvg

Patrice
 
Mooi hoor, ik heb hem aan mijn vader laten zien die er tijdens zijn legerdienst mee gereden heeft en hij herkende hem direct. Goed bezig dus! :)

grtz Dave
 
Strak werk Jim, zeer mooie verbouwing :).
 
Eindelijk nog wat tijd gevonden om verder te werken namelijk de decals geplaatst, het zijn er niet veel maar het is wel een prutswerkje waar wat tijd in kruipt.
De uiteinden van de voorbumper zijn ook wit geverfd.

Afbeelding023.png

Afbeelding025.png

Afbeelding024.png

Afbeelding026.png

Nu moet ik nog een laagje satijn vernis spuiten en dan is de GM klaar de eind foto's volgen dan zeer gauw.
 
Prachtig. Mooie oude belgische nummerplaat. Zelfs de wieldoppen in hun toengeschilderde kleur. Heel mooi gedaan hoor.
Nu heb ik wel nog een vraag: de bandendrukcijfers boven de wielen moet dat niet 1.7 zijn? 17 bar lijkt me wel erg veel?

Grtz Bart.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan