Hoofdsponsor

1/72 Su-24M (Revell) [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik vind die overspray juist heel mooi erbij. Maar het zal wel niet helemaal correct zijn met het orgineel.
 
Ik vind dat je camo er schitterend uitziet Applaus Applaus Applaus
Dat beetje overspray maakt het heel realistisch, als de kleuren wat afgezwakt zijn en er zit een wash overheen, denk ik dat het er perfect zal uitzien cute

Groeten

Pascal
 
Ja, een beetje overspray uiteraard, maar als je dichter kijkt is het niet zo netjes, wat je op foto niet ziet :p
maar toch bedankt
@modelengeneer, dit schema is wel correct hoor :p
 
@modelengeneer, dit schema is wel correct hoor :p

Ik bedoelde het schema niet, maar de overspray, het zal niet horen volgens de echte. Die zal echt strakke lijnen hebben denk ik.
 
Hoi Sergei,


Ik moet me bij m'n illustere voorgangers aansluiten en ik vind dat die overspray nog goed meevalt hoor. Ik vind het in ieder geval mooi gespoten. Applaus


Droop
 
Ja hoor, zeer mooi gespoten, zeker als het met de losse pols is gedaan zonder af te tapen, ik zal voor mijn f-16 wel afplakken, ik zal de 0.3mmm nozzle gebruiken daar mijn 0.2mm in de problemen zit, hij wil bijna geen verf meer doorlaten en ik heb de nozzle en de naald al zeer goed gekuist, raar he.
Nu ontopic, heb je eerst de camouflage afgetekent ofzo, of zuiver met de spuit gedaan?
Hoeveel lagen lagen heb je gelegd?
 
Ik bedoelde het schema niet, maar de overspray, het zal niet horen volgens de echte. Die zal echt strakke lijnen hebben denk ik.
Toch wel, toch wel, ook in het echt is de camo soft-edge, althans, dat denk ik toch, kon geen foto's van dit schema vinden.

Hoi Sergei,


Ik moet me bij m'n illustere voorgangers aansluiten en ik vind dat die overspray nog goed meevalt hoor. Ik vind het in ieder geval mooi gespoten. Applaus


Droop

Dankje, ik heb het vandaag nog eens bekeken en kan er hoe langer hoe beter mee leven ;P

Ja hoor, zeer mooi gespoten, zeker als het met de losse pols is gedaan zonder af te tapen, ik zal voor mijn f-16 wel afplakken, ik zal de 0.3mmm nozzle gebruiken daar mijn 0.2mm in de problemen zit, hij wil bijna geen verf meer doorlaten en ik heb de nozzle en de naald al zeer goed gekuist, raar he.
Nu ontopic, heb je eerst de camouflage afgetekent ofzo, of zuiver met de spuit gedaan?
Hoeveel lagen lagen heb je gelegd?

Ik heb op de primer de lijnen zachtjes met potlood uitgezet, daarna het bleke gespoten tot tegen de lijnen (ik leg de laagjes liever niet over elkaar ivm preshading) en daarna het donkerbruin 'ingekleurd'.

Ehm, het lichte heeft ongeveer een laag of 3-4 gehad, eerst vrij grofweg het geheel, en dan nog wat panelen wat meer ingekleurd, dit ivm de preshading alweer. Het donkerbruin dekte erg goed, en daar had ik aan 2-3 laagjes voldoende.

Verder is er nog niet veel gebeurd, wat extra detailleren aan de neuswielpoot en dat is het, foto's volgen later, zondag misschien. Morgen vertrek ik voor een paar dagen op reis.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan