Hoofdsponsor

1/72 Jagdpanter Sd.Kfz.173 ondergrond [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heel mooi al Beyond.
Die van de tank springende soldaat maakt het wel levendig, heel leuk.
 
Heel mooi Beyond !

Het koren komt zeer overtuigend over. Hoe heb je het verbeterd ?
Je figuren brengen inderdaad leven in de brouwerij.

Aan een moderator vragen om in de eregalerij te plaatsen, meer als verdiend. ;);)

Groeten Rik
 
Bedankt Wim en Rik :)

Het koren komt zeer overtuigend over. Hoe heb je het verbeterd ?

Ik heb er nog enkele laagjes over gespoten met een mengeling van buff en goudgeel, echter enkele lichte nevels gespoten...

Nog even wachten op de foto's voor in de galerij ;)
 
Terug heel knap gebouwd Beyond, zeker een plaats in de eregalerij waard.

Grtz Bart.
 
De kleur is inderdaad veel beter nu Beyond.
Toevoeging van de figuren is zeker een meerwaarde. Moest eerst twee keer kijken naar die welke van de tank springt.
Ik vermoed dat het "live" beter tot zijn recht komt dan op foto... Dit gaf eerst een vertekend beeld.

Mark
 
hoi,

Knap gedaan en zeker op die schaal ;)
Zeer mooi

mvg

Patrice
 
Zeer mooi B.
Diotje komt tot leven.
 
Een zeer geslaagd dio Beyond. Het koren vind ik zeer realistisch gemaakt.
Je zou nog hier en daar wat korenhalmen tussen de wielen van de tank kunnen steken. Als die door het korenveld heeft gereden zal er wel wat van de koren blijven hangen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zo gedetailleerd op die schaal :wow: Ik hoop dat ik ooit in de buurt kom op schaal 1/35 van wat jij dubbel zo klein doet...
netjes hoor!
Misschien een héél kleine opmerking :$ . Ik ben opgegroeid tussen de boeren en ik heb vaak in de velden gespeeld als kleine rakker. Ik miszag iets aan de kleur, ze lijkt me te egaal. even een referentiefoto gezocht zodat ik kan aantonen wat ik bedoel:

661843-35e263dd87a6a491ffcfdd254f12c335.jpg

en

DSCN2208%20(edited).0.jpg

volgens mij zit daar wat groen in, lijkt me.

Tevens vraag ik me af, of het koren wel zo plat zou liggen wanneer er over gewandeld wordt, ik vermoed dat het meeste zich al weer half opgericht zou hebben... Ik heb namelijk een erg klein kindje thuis dat naar Nickelodeon jr kijkt, tijdens sommige reclameblokken laten ze kindjes zien die op en neer springen in een korenveld.. ook daar is het meeste weer half opgericht... Misschien eens naar kinderprogs kijken :).

Nu dit zijn opmerkingen, maar alleen maar omdat ik weet wat voor kunstwerkjes jij kan neerzetten... Ik vind dit zowiso al prachtig hoor. Ik hoop dat ik ooit half zo goed word!

grtz
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hey Beyond,

Zoals ik dat van u verwacht is dit weeral een prachtstuk in wording. ;)
Figuren lijken me zeer goed opgesteld en brengen leven in de brouwerij, en laat tevens toe om het voertuig te vergelijken met een figuurtje qua verhoudingen.
 
Mocht jullie nog iets opvallen...

Ja en dat is dat het in orde is !

Nu wat DavekeBouwt verteld is eigenlijk wel waar (ben ook van de boerebuiten) er zit een groene schijn in een tarwe-veld. Misschien de figuren en pantser afnemen en een licht neveltje groen hier en daar. Ge ziet maar é
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan