Hoofdsponsor

1/72 Spitfire MK II (350 SQN)

  • Onderwerp starter Draken35
  • Startdatum
Sorry Patrice, mijn Vlaams is niet perfekt en wat ik wil hier zeggen is moeilijk om in een ander taal dan mijn moeder taal te verklaren...
Er is fijne handschoenen dat mensen die als sport maken ski, gebruiken binnen dikker handschoenen.
...Misschien in het Engels?
There are fine silk gloves that are weared under gloves used for ski. Those gloves can be found for a cheap price
 
Superbe boulot mon cher compatriote. Ne t'inquiète pas pour ton flamand, nous t'avons bien compris ^^

Bravo pour ce magnifique Spitfire Applaus Applaus Applaus
 
Bedankt, Pascal!

Wel, dat is goed voor mijn kennis van 't ABN...
 
Bijna het einde: wire, gespuit in zwart (wire was bij Smallparts, USA, besteld)
spit068.jpg
 
Salut draken35,

Merci pour l'explication, j'ai compris maintenant :D

mvg

Patrice
 
ziet er echt prachtig uit :)
 
schitterend toestel geworden... denk niet dat er meer over te zeggen valt...
 
Alhoewel ik een auto-fanaat ben, ben ik toch zot van de spitfire. Vooral van deze want hij is prachtig gemaakt.
Hier valt echt niks op aan te merken... :D Proficiat
 
Schitterend gewoon Draken.
Proficiat, knappe afwerking.

Mark
 
Swaken, ik heb al MiG pigment fixer geproeft en... mijn verf was beschadigd.
Wat betreft handschoenen:een vriend heeft me gezegdt dat met poeders, goede handschoenen zijn die in zijde gebruikt binnen de handschoenen voor het ski en beschikbaar voor enkele euros. Ik zal zo handschoenen kopen...

Ik vermoed dat hij bedoelt dat hij van een vriend gehoord heeft dat om met poeders te werken, hij de binnenkant van (bepaalde?) ski handschoenen, die van zijde gemaakt zijn, best gebruikt en beschikbaar zijn voor weinig geld...

Draken, ik hoop dat je niet echt van je MiG pigment fixer geproefd hebt... (prüfung... getest?)
Wat is jouw moedertaal? Duits?

Oh, by the way, prachtig werk; vooral die onderkant vind ik fantastisch! 8)
 
Heel mooi resultaat !
Als je mij 10 foto's (van de WIP of eindfoto's) per PB stuurt, zet ik ze in de gallerij.
 
Héél mooi schitterend afgewerkt model! :)
 
Erg mooi en leuk op die ondergrond... Ik ben geen vliegtuigbouwer, maar als ik dit zou wou ik dat ik toch ook zo'n mooie spit in mijn vitrinekast had staan :)

grtz Dave

ps, niet te veel verfjes proeven, schijnt dat je daar gekke dingen van begint te zien :) ... maar serieus, ik vind het erg knap dat je moeite doet om nederlands te pr... typen, het is geen gemakkelijke taal als anderstalige!
 
Prachtig,

En ik blijf het herhalen, op deze schaal...hoedje afsdfkkjskng

Grtz.

Luc8)
 
Draakje,

Schoon werk man, ikzie hem wel eens passeren op een of andere beurs.... ;)
 
Ik vermoed dat hij bedoelt dat hij van een vriend gehoord heeft dat om met poeders te werken, hij de binnenkant van (bepaalde?) ski handschoenen, die van zijde gemaakt zijn, best gebruikt en beschikbaar zijn voor weinig geld...

Draken, ik hoop dat je niet echt van je MiG pigment fixer geproefd hebt... (prüfung... getest?)
Wat is jouw moedertaal? Duits?

Oh, by the way, prachtig werk; vooral die onderkant vind ik fantastisch! 8)

Ik ben franstalig. Kan ook in 't Engels en een beetje in Duits spreken... En in 't Vlaams tuurlijk ;)
Voor de pigment fixers, ik heb ook aanstekerbensine geproefd (...en ik ben niet roker...) maar dat geeft een agglomeratie van de pigments; dat is echter niet de resultaat die hier was gewenst...
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan