Hallo beste bezoeker Als je dit leest betekent het dat je nog niet bent geregistreerd, er zijn toch een aantal voordelen door te registreren in onze vriendenclub, je kan er vele vragen stellen over uw project, je kan je foto's op het forum plaatsen en tonen, en er is een live chat functie, en nog vele meer mooie dingen om te zien. Registreer vlug, het is gratis :) Click here Onmiddellijk na registratie krijg je van het forum een E-mail om je registratie te activeren, vergeet dus niet je mail te bekijken. Ons forum is een actief forum, dus mensen die 7 dagen na registratie nog geen post naast hun naam hebben, worden terug delete, we doen een ledenstop als we 700 actieve leden hebben, we zitten op 450 ongeveer. Mvg
1/35 schwimmwagen typ166 [DONE]
Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 74

Discussie: schwimmwagen typ166 [DONE]

Lightbulb schwimmwagen typ166 [DONE]

zo, als ik het ff beu ben of op mijn zenuwen krijg van m'n poteaufiguurtjes te schilderen, hier wat aan werken...
    heb deze al lang liggen maar eindelijk ook aan begonnen.

had er een pe setje voor besteld maar pas bij ontvangst ervan gezien dat ik er een voor de tamiya set besteld had, maar geen probleem, dan houden we dat wel liggen tot ik die van tamiya eens aanschaf.

deze ga ik dus zo gewoon maken.
    chauffeur en bijzitter zijn nog onderweg, want de figuren die hierbij zitten zijn veel te grof naar mijn goesting...

dit is er al gebeurd, is een dry fit want moet nog deftig aan het interieur kunnen voor dit te schilderen..

dit staat al klaar om een grondlaag te krijgen...
    Laatst gewijzigd door Kevin; 02-06-12 om 21:43 Reden: foto opnieuw geupload

Standaard

Kevin, een mooi projectje.
    Laatst gewijzigd door Beyond; 03-06-12 om 10:27
    Grtz Erik.
    Bezig aan een treintafel en hier en daar de diepvriezer uitladen.

Standaard

heb es ff geprobeerd via internet explorer, en blijkbaar ligt de fout bij mijn google chrome... nu zouden foto's normaal zichtbaar moeten zijn....

Standaard

Mooie (oude) bekende
    Al een idee van het kleurtje?

Standaard

over de kleur ben ek nog niet uit ben nog op internet aant rondsnuffelen

Standaard

Altijd al een komisch wagentje gevonden, maar in werkelijkheid is het nog een dol karretje

If you want to save a few horses, drive a Famo

Bijna Goddelijke forum Lid GUnit's schermafbeelding

Standaard

Ben benieuwd ! Succes ermee, komt er een camootje overheen ?

Standaard

veel suc6 met deze Kevin, ik ga deze zeker volgen

Cheers,
    André

Standaard

@ Gunit : deze denk ik niet, ga hem gewoon grijs nemen, de volgende komt wel in camo... Heb daar een PE set voor liggen, had die voor tamiya gekocht rap en lomp geweest bij bestellen he :p

@ churchill : ga het beste van proberen te maken he :p

Standaard

Succes Kevin, dit is een leuk bakje, wel wat werk, maar het kan een prima zwemwagentje worden ...

Gr Johanna
    Historisch correct? De waarheid ligt op het slagveld en zal daar blijven liggen ....

Standaard

bedankt johanna

basiskleur, schaduw en lichte delen proberen te spuiten.. ga morgen in daglicht waarschijnlijk nog wel aan bijwerken

Standaard

Kevin dit is alvast een mooie basis voor op verder te gaat

Cheers,
    André

Standaard

Ziet er al goed uit, keep up the good work.

Grtz Bart.

Standaard

vandaag weer beetje verder geprutst :p

wanneer dit af is had ik gedacht om dit op een slijkerig veld/landweggetje te zetten,

veroeste uitlaat roestkleur moet er nog doorkomen, maar dit product heeft ff tijd nodig

Standaard

Zeer mooie vorderingen Kevin,kan je even iets meer vertellen over het product dat je hier voor gebruikt..

Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Regels voor berichten