Hoofdsponsor

Forum Groepsbouw bel-air rod by mobogirl 1/24 amt [!F]

Status
Niet open voor verdere reacties.
M

mobogirl

Guest
Halle mensen
Mijn echtgenoot haalde me over om mee te doen,het zal de eerste wagen zijn dat ik zal doen.Hij gaf me zn mooiste model ter beschikking,namelijk de Chevrolet bel air van 57.

eerst e vooral de boxart foto en dan de inhoud.

attachment.php

Ik zal hieruit proberen om een Rod te maken.
attachment.php


attachment.php


attachment.php


Mijn man gaat me helpen de juiste keuze te maken in het zoeken naar referentie en welke ik dan zal proberen er uit te krijgen,ik wens alvast iedereen veel succes met de groepsbouw.
 
Laatst bewerkt:
Ik zal jou zeker helpen hoor;) samen komen we er wel uit wat je zou willen.Ik zoek ondertussen wat modellen op voor je.
 
Succes met de bouw Liseke, met zo'n crack in de buurt moet het wel gaan lukken :).
 
Veel plezier met de bouw van deze chevy.
 
Prachtige wagen om van te vertrekken!
Kan je heel veel kanten mee uit.

Je kan hem enigzinds origineel laten maar wel volledig shaven (alle deurklinken e.d. wegvijlen)
Maar je kan hem uiteraard ook wat opvoeren en er een dragger / gasser van maken...

Vind dit nogaltijd de mooiste van de 3 50 Bel Air's...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Succes met deze schoonheid
 
Succes Mobo,

Fantastische auto een gasser ?

Gr
Dirk
 
knappe wagen.ALs je inspiratie wilt halen,moet je eens googelen op boyd coddington.Heeft in een van zen laatste afleveringen (american hotrod) zo'n wagen gebouwd.
 
Mooie wagen Mobogirl !! ik heb deze eens gemaakt , je moet alleen op de kleur letten die je gaat gebruiken , als ie blauw wordt geen probleem .
 
Ik vroeg aan mobogirl om er andere wielen op te gaan zetten,ik keek bij detailmaster en ja hoor ik vond ook voor mij iets wat mooi is,nu nog haar keuze zoeken he.
 
Een mooie wagen mobogirl, succes.
 
dju, doom, juist al dat materiaal naar het containerpark gevoerd en nu gaat mobo dat allemaal nodig bebben ;)
 
elaba Huge hahahahaaa


Mijn man heeft het volgende gekocht speciaal voor me om deze mooie belair ermee te voorzien.

attachment.php

ik vind ze echt mooi al ken ik niet veel van wagenbouw
attachment.php

Zal hopelijk wel goed zijn bij deze wagen ;)
 
Ook hier al van die schoon velgen.
Zullen goed staan onder de Bel air
 
Ook al mooie sloffen, wordt ook een plaatje hoor!

Fred
 
Hoi Mobo,

Uw man heeft er verstand van :) gaat een plaatje worden met deze wielen.

blijf volgen.

Gr
Dirk
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan