Hoofdsponsor

Forum Groepsbouw Bentley 4.5L Blower 1:24 Heller/Humbrol *gestopt*

Status
Niet open voor verdere reacties.
lekker Wim heel toofe auto diene bentley
heller is duidelijk weer in de opmars he

scott
 
Dank voor de reacties mannen.

En Scotty, dit is al een heel oud kitje, hij heeft al wat jaren onder het stof gestaan :).

Zillion: heb net even gegoogeld en dat noemen ze inderdaad een boattail (weer wat geleerd).

En alles onder de voorwaarde dat het lukt, momenteel dik aan het tobben aan de voorzijde, zal wel een hoop putty worden.
Foto's wel bij de volgende update.
 
Helaas heb ik de kit verhuisd naar:

main.php


Was vol goede moed, maar alles paste zeer slecht, zojuist probeerde ik nogmaals de voorzijde aan te passen met gevolg dat een stuk plastic met verse lijm over de kap kwam. Lijmvlekken en losgeraakte onderdelen. Blijkbaar nog even te hoog gegrepen.
In ieder geval heb ik mijn sparebox wel gevuld met de nog goede onderdelen.
 
Spijtig om te horen Wim, maar zeker niet de moed verliezen. Op naar de volgende.
 
Spijtig om te horen Wim, maar zeker niet de moed verliezen. Op naar de volgende.

Het is jammer, maar niet meer dan dat. We gaan inderdaad weer gewoon naar het volgende project :).
Ga nu eens voor een Apache die ik nog op de stapel heb liggen.

Ook de houtbouw gaat weer danig kriebelen, maar heb daar even onvoldoende ruimte voor.
 
Wat een tegenvaller zeg,spijtig Wim dat dit gebeurde he maar laat de moed niet zakken.
 
En zo komt het dat elke modelbouwer een sparebox heeft, ik heb een mooie sparebox.
Wil dus zeggen dat het normaal is, bouw iets anders en dat komt plots wel goed :-)
 
Jammer Wim, maar want niet gaat .....dat gaat niet.

Fred
 
Wim, jammer, op naar het volgende project.
 
we kennen dat gevoel, ik zou zeggen op naar de volgende ;)

Cheers,
André
 
Helaas hoort dat er ook bij Wim, en ze hebben niet voor niets Kliko bakken uitgevonden, je dacht toch niet dat dat alleen voor huisafval was ? :laugh:
 
Laatst bewerkt:
dat hoort bij de modelbouw , tegenslag maakt iedereen wel eens mee

het goede is dat je er altijd iets hebt uit geleerd

tom
 
Dit hebben we allemaal wel eens voor, maar leuk is het niet. Een volgende kit kiezen is ook niet verkeerd...succes !
 
ja soms zit het eens tegen en wil het van geen kanten lukken.
of te hoog gegrepen kan ook maar daar leer je weer veel uit wim.
ik heb hier ook een hoop rompen staan die veel te hoog gegrepen waren en die gaan dan gewoon in het schap bij de andere .
modelbouw is een leer proses en om de top te berijken moet er eerst veel weggegooit worden om uiteindelijk tot een top creatie te komen.

gewoon verdergaan met een nieuwe creatie ;)
 
Bedankt voor de reacties mannen.
Deze zat al vlot tegen en dan moet je je verlies maar gewoon nemen en de sparebox en kliko vullen :).
Volgende project is al weer opgestart en nu maar hopen dat dit beter lukt, ga mijn best doen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan