Hoofdsponsor

Forum Groepsbouw volksrod [!F]

Status
Niet open voor verdere reacties.
C

capoentje

Guest
Tussen al die amerikaanders hier,besloten om wat duits geweld ertussen te smijten.

Had deze kit overgenomen van iemand,voor een heel zacht prijsje.Maar mist enkele glazen stukjes.Dus ideaal voor te oefenen dus.

De kit is de alom bekende en goed passende :laugh::laugh: revell vw cabrio.

DSC01376.jpg

en dit zou hopelijk het resultaat moeten worden.

3555282542_c95cb3f3c2.jpg
 
WOW man dat word een pareltje,veel plezier en sucess.
 
Dat wordt een schone rod man !! veel succes en plezier met deze!
 
Veel plezier met dit project.
 
Succes met de bouw Capoentje, het moest ook wel een VW zijn natuurlijk ;).
 
He mooie rod succes
ga ze allemaal volgen
 
Zat hier ook aan te denken, een Volksrod.
Maar dan schaal 1/16, zo heb ik er nog twee staan ;)
Dus ik volg zeker.
 
Als VW Kever liefhebber kom ik zeker nu en dan eens een kijkje nemen ;)
Bouw ze...
 
Wat een schoonheid. Die van jou gaat zeker zo mooi worden als de foto!

Fred
 
Gaaf een volksrod.
Hou er wel rekening mee als je die op de foto na wil bouwen dat je wel een compleet nieuwe voorwiel ophanging moet scratchen.
Succes
 
Gaaf een volksrod.
Hou er wel rekening mee als je die op de foto na wil bouwen dat je wel een compleet nieuwe voorwiel ophanging moet scratchen.
Succes

Ben nog wat info aan het vergaren over deze build,maar dat er gescratchd moet worden.Dat heb ik al gemerkt.Maar daar doe ik het voor,om dingen uit te proberen en bij te leren.

Word het een mislukking;dan is er geen man overboord.
 
Vandaag wat boodschappen gedaan voor deze build.



De porsche loopt op zen einde,dus ga ik allicht aan deze effkes tusendoor beginnen.Eerst nog wat referentie materiaal verzamelen.

En moest er mij iemand kunnen helpen een gepast wiel te vinden voor deze buid,zou ik heel tevreden zijn.
 
Hey David ik wil je wel helpen maar je zal ook wel weten dat de wielen groter moeten zijn dan 1/24 nietwaar dus ik ga alvast op zoek als ik weet hoe hoog ze mogen zijn.
 
tsja,dast probleem patje.De voorste wielen kan ik van een hasegawa kitje nemen,maar de achterste zijn wat dikker

000000005523_04_wz.jpg
 
tsja,dast probleem patje.De voorste wielen kan ik van een hasegawa kitje nemen,maar de achterste zijn wat dikker


Ik denk dat die achterste wielen even dik zijn dan de voorste. Het is door de schaduw dat ze dikker lijken denk ik.
 
Inderdaad zo te zien o de foto zijn het dezelfde velgen voor en achter.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan