Hoofdsponsor

Forum Groepsbouw '32 Ford Hiboy Roadster - 25year Boyd Coddington [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
pfff,den uwen is al bijna afgewerkt.Ik moet nog beginnen aan men rod .Ga er eens werk moeten van beginnen maken.
 
Jah bijna af? neen hoor er is nog heel wat werk.Maar dat terzijde,ik vind je spuitwerken al zeer strak gedaan.
 
Bedankt voor de complimenten. :) ja er is nog heel wat te doen. Zoals interieur bijwerken en verder detaileren, motor moet nog heel wat aan gebeuren. Moet nog een tankje maken voorop. Enzovoort... :p
 
we hebben in tussentijd niet stilgezeten. :P

er is verder gewerkt aan de motor, die nog steeds niet af is. :D

DSCN7221.JPG


Heb een tankje gemaakt voor voorop : Iemand die hiervoor de correcte benaming kent?
Btw, is het tankje niet wat te groot??

PICT0341.JPG


En we hebben blanke lak gespoten.. jammer genoeg was de zwarte laag te "korrelig"...
PICT0343.JPG


PICT0344.jpg

PICT0347.JPG


grtz
 
Ja die tank is veel te groot en mag wel de helft kleiner.
Waarvoor die is eigenlijk geen idee maar ik denk dat het iets te maken heeft met de olie.
Wat je zwartelak betreft ik denk dat hem te dik heeft gehouden maar als je er nu nog een paar laagjes blanke lak op zet kan je dit wel weer goed vlak krijgen hoor en een afzuigkap kan ook geen kwaad zie aan de stofjes in de lak ;-)
 
De tank is inderdaad voor de helft te groot,verder geen opmerkingen hoor ;)
 
bedankt voor de info mind-9. :)

Ik zal kijken wat polijsten oplevert op de body. En anders laat ik hem zo, ben ook nog aan het twijfelen voor het interieur : rood - wit of volledig rood...

motor wordt afgewerkt in de eerstkomende dagen. :P
 
Dit weekend in Affligem meegedaan met deze wagen in de enigste klasse waar hij een beetje in thuis hoort...
En kijk eens aan...

PICT0594.JPG


Mijn eerste trofee. :p
 
Thomas, proficiat met je medaille.Applaus
 
Proficiat met je medaille.
Meer dan verdiend.
Maar, waar blijven de eindfoto's?
Mogen wij ook meegenieten?
 
Proficiat met je medaille.
Meer dan verdiend.
Maar, waar blijven de eindfoto's?
Mogen wij ook meegenieten?


Dank u wel iedereen! :D

De eindfoto's komen snel, vanzodra er beter weer is hier om buiten eens foto's te maken.
 
Proficiat ;)
Ben ook wel benieuwd naar de eindfoto's...
 
Gefeliciteerd !!! waar heb je die plak gewonnen ?
 
Hey Thomas,verdiend ook he is een mooie wagen geworden.proficiat man.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan