Hoofdsponsor

Forum Groepsbouw Deep chevy 1/24 monogram *gestopt*

Status
Niet open voor verdere reacties.
De aanpassing is zeker gelukt.
Kan ook aan de wielen liggen.
Zijn de wielen die er onderkomen groter? (zodat de wielkasten meer gevuld zijn)
 
De aanpassing is zeker gelukt.
Kan ook aan de wielen liggen.
Zijn de wielen die er onderkomen groter? (zodat de wielkasten meer gevuld zijn)
Ja maatje ze zijn groter,want de wielen die je ziet zijn van de porsche als voorbeeldje he;)
 
ziet er goed uit doomwad !! nice en clean .
 
Geweldig maatje,

Ziet er goed uit vooral de wielkasten achter mooi afgesloten, motor word ook weer een plaatje (wat we gewend zijn van jou).

blijf je volgen maatje.

Gr
Dirk
 
Mooie aanpassingen.
Motor begint er al goed uit te zien
 
Hoi allemaal ook bij deze wagen zijn de wielen aangekomen en ze zien er als volgt uit,ook hier mijn excuus voor de grote .


attachment.jpg

attachment.jpg
ik denk dat dit wel past bij de chevy als rod wielen

Edit:
Ik heb ontdekt dat de rims wat breed zijn uitgevallen,dus ik moet deze wat gaan aanpassen.
attachment.jpg
je ziet al het verschil hier he.
attachment.jpg
ietsje beter zicht.
attachment.jpg
En hier zie je een van de Porsche banden,die zijn iets hoger dan de nieuwe banden en ga deze erop steken.
En nu flink wat gaan schuren.

Edit:
Goede middag allen hier,ik ben zo een beetje bezig geweest om al wat verf te gaan gebruiken.
De motor zit reeds vast op het chassis en ook de head en tail lichts zitten op de body.
om de motor verder te kunnen afwerken bestelde ik wat kabel bij domino.
attachment.jpg
best een indruk wekkende blok.
attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg
de gaatjes voor de kabels moeten nog worden geboort,zolang de kabel er niet is kan ik eigenlijk niet veel doen aan de motor.
attachment.jpg
de koplampen
attachment.jpg
en de achterlichten,uiteraard allen zinder de clear parts he.
attachment.jpg
het interieur al een kleur toontje gegeven,dat word nog gewashed.
attachment.jpg
en ja ik zie jullie al denken de distributor he,jaja die zette ik op de firewall.Beetje eigen concept erin steken ook he ne als met de wheelcovers achteraan.
Zo en nu ga ik de twee laatste wielen hun schuurbeurt geven,die kunnen er dan al op.
 
Laatst bewerkt:
Dat zijn wreed schoon zantjes!
de chevy ligt ook mooi op zen chassis, ben benieuwd in welk kleurke je hem gaat steken.
 
Hoi Maatje,

Dat zijn schone wielen zal goed staan onder de rod.

Blijf volgen.

Gr
Dirk
 
Goede nacht beste groepsbouwers ;)
Hier weer een kleine update van de vorderingen,ja ook aan deze werk ik verder.
attachment.jpg
met de hand geverfd,moet nog 1 laagje dr op en dan is dit af.
attachment.jpg
excuus voor de ietwat onzuivere foto.
attachment.jpg
Die nieuwe sloffen ;)
attachment.jpg
ja hoor ze zijn mooi voor deze wagen.
attachment.jpg
Ik moet nog 1 voorste vering steken en de twee achterste.Omdat de wagen werd aangepast in de hoogte moest ik als test een veerpoot in twee zagen,aanpassen en steken.Dat lukte in 1 keer dus,ik was zo slim de maat te noteren van het stukje dat ervan tussen ging.
attachment.jpg
In alle bescheidenheid ik vind het mooi.
attachment.jpg
Nu es met wat koetswerk he ;) (dryfit)
attachment.jpg
ja hoor dat ziet er al best goed uit.
attachment.jpg
Toch wel een klein beetje fier hoor mensen,Ik zei al in een van de posts dat de bumpers op een andere wijze zullen worden geplaatst.
Daarom ook dat je geen openingen meer ziet in de body nose.Hoe dat in zn werk gaat komen jullie wel te weten als de wagen zijn laklaag heeft gekregen en clearlak om te beschermen.
attachment.jpg
Hier nog even tonen dat ik de zone aan de manyfolds heb afgewerkt.Nu kan ik de gaatjes gaan boren om de kabeltjes te plaatsen.
Dat zal gebeuren als het chassis geplaatst is op de bodemplaat.
Zo en nu weer verder he :)
 
Even een weekje weg en dan dit.
Mooi hoor.
 
We zijn enige tijd verder en we bouwen gestaag verder,ik deed vandaag weer wat he,dus daarom wat beeldmateriaal erbij natuurlijk.Veel is het niet maar wat het is ;is het dan al weer.Aan de achterzijde kleefde ik styreen om de body netjes te doen aansluiten op de steunbrug waar later de bumper op word gemonteerd.
Daar dan weer zette ik twee stukjes rond styreen van diameter 4mm op en deze zullen dan gaan fungeren als bumper bevestigings poten.Vooraan deed ik dat reeds al en werkte deze ook al af,dwz dat ze op goede lengte zijn en ik dus enkel maar de bumper erop moet gaan kleven.

attachment.jpg

attachment.jpg
tot hier de achterzijde
en hier dan vooraan,je ziet dat de buisjes schuin zijn afgewerkt en dat is aanvankelijk ook de bedoeling ervan.het neemt op die manier de vorm aan die de bumper heeft.
attachment.jpg

attachment.jpg
Je ziet ook een beugeltje uitsteken,dat is waar de grill op komt te rusten,Ik paste alles al eens en het ziet er leuk uit zoals ik het hier ga doen.
Men hoeft zich niet aan het plan te houden als je er een hot-rod van gaat maken dus daarom opteerde ik ook om custom gericht de bumpers erop te gaan zetten,geeft weer een persoonlijke toets.Er rest mij nu nog op de body zelf 1 gaatje te dichten en ik kan de boel in de primer zetten.
Ondertussen heb ik een andere AB pistooltje en de oude gebruik ik als primer spuiter.
Zo we doen weer wat verder nu ;)

Edit:
Ik heb eens de Compas cutter getest en het bevalt me goed.
attachment.jpg
heb wat beslag gesneden voor de wielkasten
attachment.jpg
even netjes schuren en het is ok
attachment.jpg
Het snijd erg goed dus he.Is eens iets anders dan de standaard versie he.
 
Laatst bewerkt:
Ziet er goed uit.
Ben benieuwd naar de spuitwerken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan