Hoofdsponsor

1/35 M113 acav [Model v/h jaar 2012]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tja, ge kunt het of ge kunt het niet é. Hier is het wel duidelijk het eerste geval !
Chique !
 
wat schitterend zeg,machtig mooi .
 
Zeer zeker een mooi diorama, Daar kan je uren naar kijken....
Proficiat ;)
 
Zeer mooi eindresultaat.
 
Inderdaad een prachtig diorama, grote dikke proficiat.
Heb echter een vraagje: kan het zijn dat de mitrailleur bovenop de M113 een verwrongen loop heeft of zijn het mijn ogen die mij bedriegen? (foto 5 Time out)
Zou het spijtig vinden indien een dergelijk detail het gehele prachtig afgewerkte diorama zou bederven.
 
Dit is niet normaal mooi meer, wat een pakkend diorama en alles is aanwezig, van sterk bouwen tot prachtig schilderen en afwerken, onvoorstelbaar mooie kleuren en een zeer realistische uitbeelding ! Amai Jipke, hiervoor krijg je van mij alvast een dikke 11/10 !
 
amaai, eentje om jaloers op te zijn!!! dit is immens knap gedaan :O
 
zo jip ,, dat is art , zeer mooi plaatje met details
 
Adembenemend prachtig, en wat een details... zo'n dio's zie je nog zelden,

Wat mij betreft goud EN de best of show! :D
 
Jip....op school riepen ze dan ........je bent geslaagd met grote onderscheiding! ;)
 
Hey,

Yep, ik sluit me aan bij de andere ccommentaren, is er eentje om van te genieten.
 
Schitterend, gewoonweg schitterend. Dikke proficiat.

Mark
 
Hmmmm... ik wil ni ambetant doen hoor, maar ik net gezien dat de titel van uw topic ni klopt... het is een M113 ACAV, niet AVAC... kan een mod dit ff aanpassen??? :unsure:
Voor de rest, zoals ik reeds zei... niks dan lof en bewondering!
 
Hmmmm... ik wil ni ambetant doen hoor, maar ik net gezien dat de titel van uw topic ni klopt... het is een M113 ACAV, niet AVAC... kan een mod dit ff aanpassen??? :unsure:
Voor de rest, zoals ik reeds zei... niks dan lof en bewondering!

Aangepast. Bedankt voor de detectie van de fout Walesha !
 
Prachtwerk Jipke !

Die gasten komen zeker direct van de Colruyt ? De vele details maken het dio af.

Proficiat ApplausApplausApplausApplaus

Groeten Rik
 
Dank voor aanpassen van de titel, was me niet opgevallen en dank voor alle complimenten, word er verlegen van :$:dry:

Op een show zal het model niet te zien zijn, ik doe niet mee aan wedstrijden, ik bouw voor mijn plezier en niet voor competitie, dus helaas alleen foto's.

Grt Johanna
 
Op een show zal het model niet te zien zijn, ik doe niet mee aan wedstrijden, ik bouw voor mijn plezier en niet voor competitie, dus helaas alleen foto's.

Grt Johanna
Hmmm... jammer wel, maar op elk modelbouwevenement kan je je werk ook gewoon tentoonstellen hoor zonder aan een wedstrijd deel te nemen. Mss moet je toch eens overwegen om dit pareltje aan het grote publiek te tonen.:$
Enne... (héhéhéhé... beetje uitdagen nu lol) mss kan je dit juweeltje hier zetten: http://www.modelbouwen.be/showthread.php?t=7770&page=2&p=183745#post183745
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan