Hallo beste bezoeker Als je dit leest betekent het dat je nog niet bent geregistreerd, er zijn toch een aantal voordelen door te registreren in onze vriendenclub, je kan er vele vragen stellen over uw project, je kan je foto's op het forum plaatsen en tonen, en er is een live chat functie, en nog vele meer mooie dingen om te zien. Registreer vlug, het is gratis :) Click here Onmiddellijk na registratie krijg je van het forum een E-mail om je registratie te activeren, vergeet dus niet je mail te bekijken. Ons forum is een actief forum, dus mensen die 7 dagen na registratie nog geen post naast hun naam hebben, worden terug delete, we doen een ledenstop als we 700 actieve leden hebben, we zitten op 450 ongeveer. Mvg
1/35 M113 acav [Model v/h jaar 2012]
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 45

Discussie: M113 acav [Model v/h jaar 2012]

Lightbulb M113 acav [Model v/h jaar 2012]

Hallo,

In het najaar van 2009 klom onderstaande kit uit de stapel waarin het al een tijdje stond zonder te weten wat de toekomst zou zijn.

Onder de noemer alleen is maar alleen, kreeg de M113 snel gezelschap van wat ijzerwaar en resin.

Na uitgepakt te zijn, vulde de binnenkant zich met de onderdelen van de kit zelf, waar een net interieur was toegevoegd, en de pe delen die daar ook hun plekje vonden. Nadat het deels gevuld was daalde de belangstelling en verdween de M113 bij de andere niet af dozen op de plank. Daar stond het model stof te happen tot vorige week de aanwezigheid werd opgemerkt, de doos uit de kast kwam, in dit geval letterlijk .... en nadien is het niet meer hetzelfde geweest als voordien.

Nu staat het interieur erbij zoals het de bedoeling was en dat ziet er zowaar uit als een M113 interieur.

Het verf en verweerwerk is grotendeels afgerond van de binnenkant, ik ben bezig met de onderdelen die als bagage gaan dienen, meestal zaten de mannen zelf bovenop en lagen de bezittingen binnen omdat de kans van overleving in de M113 zeer klein waren en dat nodigt niet echt uit om binnen te zitten.

Ik zit in twijfel of ik de motorkap open laat en detailleer, er zit een volledig motorblok bij en ventilator.
    Voorlopig is de zin er zeker en ga ik verder met het verven en zodra de bagage af is, komt het vervolg.

Gr Johanna
    Laatst gewijzigd door GUnit; 06-11-12 om 13:39
    Historisch correct? De waarheid ligt op het slagveld en zal daar blijven liggen ....

Standaard

De M113 heb ik altijd al een tof karretje gevonden
    Zelf heb ik er ook nog een aantal in de kast liggen...

De bestuurdersruimte ziet er mooi gedetailleerd uit!! Zijn die decals allemaal uit de basisdoos? Of komen die uit de uitbreidingsets??
    Verder heb je een mooi aantal extra's die je kan toevoegen, dit ziet er de moeite uit

Ik zal dus met veel belangstelling volgen...

Standaard

Mooi en gedetailleerd werk, benieuwd naar het vervolg van deze...

Standaard

Ja das geen brol zou ik zeggen ! Wel zeer mooi wat de details betreft.
    Weet je wat ik zou durven doen. Zoals hij er nu bijstaat gewoon de binnen en buitenkant verder afwerken met decals en al erop, wheathering, enz.... maar de bovenplaat met koepel, bepakking enz... ,die er nu nog niet opligt, ook gewoon volledig afwerken , maar er "niet op plaatsen" . Op een verhoogje in plexieglas ernaast of erachter plaatsen. Wel op de juiste hoogte natuurlijk . Zo blijven de details van het volledige interieur ook volledig zichtbaar.
    Met mijn SdKfz 7 met de Flak op zijn rug zal hij zo worden opgesteld.
    Tis maar een gedacht é

If you want to save a few horses, drive a Famo

Standaard

Leuke kit met de nodige extra's, dus zeker een om te volgen! Interieur ziet er trouwens toppie uit.

Standaard

Ziet er al heel goed uit, het interieur ziet er net echt uit. Ik mag zelf met deze bakskes rijden en ken dus de binnenkast heel goed.
    Ik blijf volgen.

Grtz Bart.

Standaard

Mooi bakske, Johanna.

Heb ik ook altijd een aantrekkelijk voertuig gevonden. Het heeft verschillende mooie varianten, (met mortier, Vulcan snelvuurkanon, ARV,...), maar omdat ik mij wil beperken tot WWII staat hij bij mij niet op de plank, ook niet op het verlanglijstje (dat is trouwens al vol genoeg).

Mooie schildering van het interieur, by the way,...

Groeten Rik

Standaard

Dank allen voor de reacties, een nieuwe update laat eventjes op zich wachten omdat ik met wat andere dingen bezig ben, al hebben die deels met de M113 te maken
    Het is eveneens lekker zonnig weer en dat trekt ook en de M113 is van enkele bagage voorzien, de rest volgt binnen afzienbare tijd, het gaat dus wel door
    Historisch correct? De waarheid ligt op het slagveld en zal daar blijven liggen ....

Standaard

Hallo,

Wederom een kleine update van de binnenkant. Ik heb de afgelopen tijd van alles opgezocht, getekend en geprint en dat heeft tot een gevulde binnenkant geleid, dat de indruk moet wekken dat de M113 een tijdje onderweg is en pauzeert, het volledige idee heeft verdere uitwerking nodig, dit is slechts een tussenstand zoals meer zullen volgen.

Voorlopig ben ik hier tevreden mee en de volgende updates zullen zich richten op de afsluiting van de binnenkant.

Bedankt voor het kijken!
    Gr Johanna

Standaard

Hey Jip/Johanna,

Knappe realistische weergave van het interieur,mooie verwering binnen in ,zoals je zelf aangaf....de binnenkant is klaar, ben reuze-benieuwd naar de buitenkant ,het ziet er nu al uit dat dit een pracht model M113 zal worden!
    Doe zo verder,want zulke foto's bewonderen is telkens weer op en top genieten.

Groetjes Filip

Standaard

Mooi opgevuld, je ziet dat er in geleefd wordt.

Grtz Bart.

Standaard

Details als deze brengen een model tot leven...
    Ben razend benieuwd naar de buitenkant

Standaard

Hey Jip, knap gedaan en een goede aanvulling, komt het interieur zeer mooi tot zijn recht!

Standaard

Zeker niet mis

If you want to save a few horses, drive a Famo

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Regels voor berichten