Hoofdsponsor

Forum Groepsbouw Vragen over de groepsbouw HotRods

the--mouse

Administrator / V.I.P
Administrator
Lid geworden
15 mrt 2010
Berichten
5.655
Vragen over de groepsbouw Hotrods kan je hier stellen.

Fred
 
Waar plaatsen we onze topics Fred?
 
Ja kan hier gewoon een topic starten Patje, dus onder de groepsbouw Hotrods.;)

Fred
 
Nou luitjes vraagje , mag het een bestaand model zijn die omgebouwd wordt tot hotrod ??
 
Aangezien het hier niet gaat om een wedstrijd lijkt me dat geen bezwaar Bubblegum.
Lijkt me zelfs interessant om te zien hoe een "oud" model omgetoverd wordt naar iets nieuws.
Volgens mij komen daar weer zeer leerzame technieken voor kijken die andere ook weer kunnen gebruiken.

Dus voor wat mij betreft geen probleem.:D

Fred
 
Even een vraagje voor de cracks...is dit ook een geschikte kit voor een rod?
Heb deze kit al heel wat jaren liggen en misschien kan er nu eens iets mee gedaan worden.

main.php
 
Ja Wim dit kan echt wel een mooie hotrod of rat-rod worden,is een kwestie van hier en daar wat aanpassingen te doen en je eigen idee erin te steken.

Sta me toe je even wat toe te lichten.klik op de link en je ziet de bentley al staan als een halve hotrod,enkel nog hier en daar wat aanpassen zoals ik al zei ;)

Bentley with softtop
 
Laatst bewerkt:
Mits aanpassing kan van een bentley blower inderdaad een wagen gemaakt worden die de stempel "rod" verdient.
Echter vind ik het, persoonlijk, een zonde om een wagen dat 6 a 700.000 dollar waard is aan stukken te gaan zagen. :D
 
Dank je Patje voor de toelichting en de link, ben een totale leek op autogebied en had dan ook totaal geen idee.
Dan ga ik er eens over na denken om mee te doen met de groepsbouw (kan het niet laten!!!), maar zal pas halverwege of einde juni kunnen beginnen.

@Thomas, deel dat bedrag dan maar door 24 want dat is de schaal ;).
 
Dank je Patje voor de toelichting en de link, ben een totale leek op autogebied en had dan ook totaal geen idee.
Dan ga ik er eens over na denken om mee te doen met de groepsbouw (kan het niet laten!!!), maar zal pas halverwege of einde juni kunnen beginnen.

@Thomas, deel dat bedrag dan maar door 24 want dat is de schaal ;).
Men kan van veel modellen street-hot of rat-rod's maken,het voornaamste is dat je er je eigen ding mee doet en er je ziel in gaat leggen.
Wie zou dan kunnen zeggen van ,neen das geen rod snap je.Verlaag de wagen een beetje en wat leuke spatborden er tegen aan jaja dat moet lukken;)
 
of ge stuurt dit kitje richting vlamertinge en dan bouw ik die ooit eens oob :laugh::laugh:
 
Nou luitjes ,

heb het gisteren met de vrouw over gehad en ik kan me nog niet inschrijven voor deze build of , wordt meschien dit jaar, tussen nu en december wordt ik geopenreert aan mijn kunstheup prothese L+R ( zeg maar 75% ) de binnenkommetjes zijn versleten na 1 miljoen KM oftewel ( 18 jaar ) :D en krijg dan een kwitfit revisie operatie en dan ben je toch gauw 3 maandjes zoet

op de foto betreft het het insert cup je die ze vervangen .

kunstheup2.jpg


Na 26 juni weet ik meer en kan ik alsnog inschrijven .
 
restauratieproject Bubbelgum.

nee alle gekheid op een stokje : gezondheid gaat uiteraard voor! Ik hoop dat je hier niet al teveel last van zult ondervinden? Heb daar totaal geen ervaring mee...
 
Hey bubble,
alvast veel beterschap.
 
Ik kan er van mee spreken bubble moet voor deze groepsbuild verstek laten gaan.
Heb sedert vorig jaar bijna niets meer kunnen bouwen door problemen met de rechterarm.

Heb wel veel plezier aan de mooie bouwwerkjes die ik hier zie op het forum.
 
Laatst bewerkt:
Alvast sterkte er mee Bubblegum.
Inschrijven kan altijd nog, eerst de gezondheid.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan