Hoofdsponsor

Forum Groepsbouw Vragen over de groepsbouw HotRods

Is dat een Tamiya kitje bubble? ;)
Zo zie je maar weer je gezondheid gaat boven alles,ik hoop dat het snel en zonder verdere problemen zal verlopen met je operatie.

Ik zit er aan te denken om met deze mee te gaan doen,als het onder de noemer"Hot Rod"valt ?
CIMG6798.jpg
 
Het is eigenlijk een gewone productie wagen Bert een custom is een aagepaste/verbouwde wagen.
Maar ik heb er geen problemen mee als hij mee doe.
 
Jongens, deze heb ik nog liggen.
Moest ik mijn Hollywood Boulevard tijdig beeindigen, mag deze dan meedoen?
Of is deze niet Hot Rod genoeg?

main.php
 
Van mij wel hoe meer mensen meedoen hoe gezelliger het is :-)
 
Volgens mijn bescheiden idee is dit zelf een pure rod modelbouwerke,ik zou zeggen lets do it
 
In principe kan elke auto worden ingezet, mits deze gebouwd is om dragraces mee te doen. http://nl.wikipedia.org/wiki/Hot_rod

De meeste mensen denken dat een Hotrod een verbouwde auto uit de jaren 20' en 30' is, dit is een misverstand de Prowler en Tarantula zouden dus mee mogen doen mits de Prowler wat aanpassingen krijgt (snellere motor bumpers eraf, bredere banden achter ,geen schermen om een paar ideetjes te geven )in ieder geval heb
ik mooie rodjes gezien hier dit word een top groeps bouw.

Iedereen succes (ga zelf ook maar eens voor bereidend werk doen).

Gr
Dirk
 
De term Hot rod stamt wel degelijk uit de jaren `20 `30 dit waren de gewone wagens iets aangepast om op de zoutvlaktes snelheidsraces te houden en dit is dan even ruim genomen om niet hier 4 pagina`s tekst neer te zetten.
En een Dragracer is zeker geen Hotrod.

Maar dat alles ter zijde ik heb geen probleem met de aangeboden modellen of het nou een Rod is of niet
 
De term Hot rod stamt wel degelijk uit de jaren `20 `30 dit waren de gewone wagens iets aangepast om op de zoutvlaktes snelheidsraces te houden. En een Dragracer is zeker geen Hotrod.

Dit is compleet correct wat je hier vertelt.

Alle modellen die hier voor vermeld staan zijn perfect "bruikbaar" in een hot-rod groepsbouw.
Dus ik zou zeggen : Go For It!!
 
Zijn allemaal mooie "speciale" wagens mannen en zoals Ron al aangeeft hoe meer zielen......:D:D

Fred
 
Ron,
even off topic
Ik denk dat je mij verkeerd begrijpt de term hotrod stamt inderdaad uit de jaren '20 en '30
Wat ik bedoel is dat een hot rod niet speciaal een auto van dat bouwjaar hoeft te zijn.

Hoop dat ik nu wat duidelijker ben.

Gr
Dirk

on topic
 
Nou Luitjes ,, goed nieuws , de slijtage was niet echt verder gegaan en lag meer aan mijn gebruik van footwear :unsure: dus de operatie , hoeft nog niet dit jaar ^^ dus wou ik me zelf alsnog inschrijven als dat kan , met een 1/16 Revell VW Karmann Ghia waar ik mijn hotrod uit wil uitbrengen .
 
En een Dragracer is zeker geen Hotrod.

Discovery Channel. Programma "American Icon" thema "Hot Rod".
Een dragracer werd hier omschreven als een Hot Rod.
Zelfs een niet verbouwde AC Cobra is een Hot Rod.
En ik geloof die Amerikanen in dit geval :) ;)
Maw, de term Hot rod word door de Amerikanen zelf heel breed opgevat.
Alles wat opvalt eigenlijk.

En Bubblegum, welkom aan boord.
 
Dat is goed nieuws bubblegum dus welkom in de groepsbouw.

Fred
 
Bubblegum veel succes net als alle medebouwers in deze groepsbouw
 
dankje Doomwad , ben nog aan het bekokstoven hoe en wat
 
Ik ben uit deze groepsbouw gestapt mannen.....

Ik heb wat onderdelen in elkaar zitten plakken en het is, nog, niet mijn ding, plastic. :(

Fred
 
Spijtig om te horen Fred.
Wat is het probleem eigenlijk?
 
Jelle, geef me een stuk hout of papier en ik maak er wat van....daarin tegen plastic......sorry, iedereen zijn ding ;)

Fred
 
Ieder zijn ding Fred en je moet ook bouwen wat je leuk vindt en wat je ligt.
 
Mag ik zo vrij zijn jullie eraan te herinneren dat de groepsbouw binnen minder dan 1 maand afgelopen is...

Mvg,
Thomas
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan